måndag 12 december 2011

Min helg...





Oj.... blev visst en liten bloggpaus här över helgen!
Fredagen spenderades med en av mina bästa vänner!
Vi åt god lunch sen körde vi hem till henne o busade med alla ungarna (hon har 4)!
Hennes tvillingar är helt ljuvliga, 8 månader o har precis börjat krypa!!

Annars har nästan hela helgen lagts i  nya sovrummet!
Nu är det lister i taket oxå... efter lite huvudbry! =)
Elementskyddet är monterat o nu är det bara fönsterbrädor/foder kvar!
Så i helgen blir det nog att åka till Ikea o inhandla garderob m.m!





Alltså har det bara blivit massa renovering o inget julstök....
Det måste ändras på!!
Har alldeles precis gnidit in skinkan med salt o ska strax koka saltlaken!
Granen ska oxå in idag!


Så nu har jag inte tid längre......! =)
Hörs sen!


Kram Liza

9 kommentarer:

Villa Hvit sa...

Låter som hektiska dagar!!!! Men fint får ni det!

Ha det gott!
Kramar Anetthe ;)

HOUSE of MANDY sa...

Låter som en mysig helg! :) Det kan vara skönt med en liten paus ibland!

Ha en fin start på den nya veckan.
Kram Amanda

Anna sa...

Hej gumman !!

Låter som en toppenhelg =)
Va fint elementskyddet var, exakt ett sånt ä ja på jakt efter, vart köpte ni erat?

Ha de bäst

Massa Kramar

Mia sa...

Vilken myshelg =0)
Hoppas du får en fortsatt fin måndag!
Kram Mia

Unknown sa...

Hejsan Liza!

Vad fint ni kommer få det i ert sovrum. Det blir en riktigt varm känsla därinne med trätaket och den härliga tapeten.

Låter som om du och din väninna haft en mysig stund tillsammans med hennes små.

Ha de gott, kram Ing-Britt

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka vackra takbrädor! Det ser riktigt fint ut i sovrummet:)
Hoppas skinkan blir god:)!
Stor Kram Annelie ♥

Therese sa...

Vilken härligt effektiv helg, å så fortsätter du med julstöket.. glöm inte att njuta med... Fira att ni är så duktiga med en god skinkmacka i kväll ;-D KRAM

Huset på berget sa...

Vilket fint element skydd! Rummet blir ju kanon fint! Just nu hinner jag inget känns det som. Blir lite avis på din framförhållning!
Hm får nog ta ett ryck på onsdag då jag är ledig.
Kram kram

Anonym sa...

Hejsan,
så kul att renovera (även fast julstöket blir bortprioriterat). Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela