onsdag 7 december 2011

Lykta & Målning nu igen...




Den här fina lyktan shoppade jag på julmarknaden i helgen!
Återigen är det fattigmanssilver jag faller för!
För tillfället står den på lilla hyllan i hallen men tror den ska få flytta in i finrummet...




Igår o idag har det målats...!
Golvlisterna är nu på plats i hela rummet o nu fixar vi med elementskyddet som ska få en ram runt sig för att komma ut från väggen litegrann...
Mitt i allt målande av lister m.m hoppade jag över till ett annat målarprojekt som jag hållt på med läänge... tror det börjar bli klart!!
Kan Ni gissa vad.......?! =)


Dags att fatta penseln igen efter en liten middags-paus!
Ni som är föräldrar brukar fråga er: Vad gjorde vi innan barnen...?
Jag frågar mig i stället: Vad gjorde vi innan renoveringen...? =)

Trevlig kväll!


Kram Liza

14 kommentarer:

Emilias sa...

Åh vilken fin lykta!!
Fint blir det i rummet med :)
Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Lyktan är riktig fin - förstår att du inte kunde låta bli:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Casa of Mia sa...

Lyktan är jättefin:)

Villa Hvit sa...

Det frågar jag mig själv HELA tiden...vad gjorde jag egentligen innan barnen...;)??

Vad fint det blir i rummet!! Jättehärligt!
Å en superfin lykta!

Kram Anetthe

dagdrömmar i vitt sa...

Hej hjärtat , åå ni gör så fint! spännande att se färdigt resultat. Jag är också en fattigmanssilver freak. hihi
JA du vad gör man när reonvering och barn är klara, hihih????
KRamkram<3nettan

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin lykta:)
Nej ja kan tyvärr inte gissa vad som är på gång..?!? Nu blir jag ju lite nyfiken..;)

Ha de gott
Kraam Susanne

Vikeskärs hem och ting sa...

Vilken fin tapet, vart är den ifrån?
Kram

Saras Smycken sa...

Underbar lykta! Jag är med svag för fattigmanssilver. Det är ju såå vackert!
Lycka till med renoveringen!
Mvh Sara

Vardaxlyx sa...

Jätte fin lykta. Fattigmanssilver är jätte fin.
Massa kramar

Anna sa...

Jättesöt lykta! Ja vi har både barn o ett renoveringsobjekt så man behöver ju aldrig vara sysslolös;-) nu är vår tjej snart sju o vääääldigt intresserad av att leka med kompisar så då blir det en bra kombo ändå:-)
Hälsningar Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fin lykta förstår att du faller för fattigmanssilver:) Så söt tapet!

Kram Susanne

HOUSE of MANDY sa...

Superfin lykta! :) Jag förstår att du faller för fattigmanssilver, är ju såå fint.

Ha det fint.
Kram Amanda

Vita huset 28 sa...

Åhh så fin lykta, gillar också fattigmanssilver men på sistone har jag mest handlat zink :)

Ja din brun lykta är såå fin så de är en sån jag har kikat efter o när jag hittade denna slog jag till för den va väldigt lik :)

Kram Camilla

Therese sa...

Din fattigmanslykta är uuuuuuuuuuunderbar! :-D Å du tänk dig då renovering OCH barn, då har man inget liv alls *fniss* KRAM