onsdag 28 december 2011

En julklapp till mig själv!





Innan jul beställde jag en julklapp till mig själv!
Hittade denna ljuvliga lykta i Anitas ( Drömmar i vitt ) underbara butik!
TACK snälla Anita för hjälp/fix o att du skickade den till mig!
Den passade perfekt i finrummet!

Idag har min bror o lilla S åkt hem, va med o vinkade av dom vid tåget!
Tyst o tomt i huset nu, kommer sakna henne som tusan men samtidigt liiite skönt att allt blir som vanligt igen!
Det tar på krafterna att ha besök....! =)

Vår jul har varit mysig!
Ganska så lugn o skön men med en hel del lek o bus!
Och kan ni tänka att tomten hittade till oss i år, han som inte visat sig på läänge här i huset! =)

Håller just nu på att städa bort tomtarna/det röda...
Nu vill jag ha fräscht = vitt o grönt igen!
Granen är så underbart fin fortfarande att jag inte KAN kasta ut den än, kanske tur att den inte har så mycket rött i sig utan mest vitt/silver!


Hoppas Ni har det bra!


Kram Liza

13 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Liza!
Vilken fin julklapp du har gett dig själv ;).
Jag har oxå börjat plocka bort det röda julpyntet medans resten får stå kvar nån vecka till.
Förstår att det både känns tomt och samtidigt skönt nu när dina gäster farit hem. Alltid kul med gäster men det brukar ta på krafterna :).
Önskar dig en god fortsättning, kram Ing-Britt

Levindas Värld sa...

Vilken underbar lykta och så vacker upphängning!! Såklart man ska köpa en julklapp till sig själv :) TYcker du hittat en perfekt plats för ljuslyktan, så vacker där på väggen!

Ja visst är det mysigt med julen när man umgås så mycket med härliga familjen, verkligen underbar kvalitetstid!

Ha det fint!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Rå flott! Passade verkligen där på väggen!!
Ha det fint i mellandagarna, Klem Anna

Drömmar i vitt sa...

Varsågod vännen! Såååå jättefin lyktan blev....Är kul att se den
på plats :-)
Skönt att ni haft en så mysig
helg....Önskar dig god fortsättning
och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Anita K

Sofi sa...

Hej Liza!
Vilken härlig jul du verkar haft! Jätte fin julklapp du gett dig själv:) Är också sugen på att plocka bort julen men håller mig till efter Nyår;)
Kram på dig!

Saras Smycken sa...

Vilken underbar lykta! Passar perfekt i ditt fina hem! Ljuvlig! God fortsättning! Kram Sara!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Det var en riktigt fin lykta du har köpt! Den gör sig riktigt fint där på väggen:)!
Stor Kram Annelie ♥

Familjen R sa...

Oftast är de julklapparna man köper till sig själv, som är de bästa..undra hur det kan komma sig ;)
Jag köpte äntligen ett diskställ till mig själv i julklapp. Efter att ha letat efter ett snyggt/lantligt i över ett år. Nu pryder det sin plats och jag är iaf nöjd.
God fortsättning/Malin

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin lykta och upphängning.Den gillade jag .Ha det gott.Många kramar Rita ♥

Sara och Mr T sa...

Men jösses en sån fin lykta! Underbar!

Jo, besök är skojigt men det är också ganska skönt när det går tillbaka till det normala. :)

Go fortsättning!

Huset på berget sa...

Vilken fin lyckta! Håller med dig det är skönt att städa bort det röda efter julen och efter nyår åker gran och allt ut då vill jag känna att man närmar sig våren!
Åh vad mysigt de har hunden och katten med eget kryp in;)..
Kram kram

ELLINOR sa...

Vilken fin lykta, att ge sig själv en julklapp tror jag inte att tomten har något emot!

Kram Ellinor

Det Vita Drömhuset sa...

Jättefin lykta du köpt dig!
Förstår att det är tomt när dom åkt, speciellt barn lämnar en speciell tomhet efter sig...

Här har också det mesta av julen åkt upp på vinden igen, dock får granen vara kvar över nyår, den går ju i silver och vitt här också.

Kram Åse