söndag 18 december 2011

4:e advent, snö & julgodis!




Alla fyra ljusen brinner!
Och här snöar det....!
Så mysigt, men det är för blött för att det ska lägga sig ordentligt tyvärr...
Hade varit såå fint med en vit jul!

Idag kör vi ganska så soft söndag...
Min mamma har varit här o fikat, R lastar av ved från jobbet o jag ska göra lite julgodis!
Har bara gjort Rocky Road än så länge så någon sort till får det bli!
Sen ska vi försöka hinna med att få upp garderoben oxå...
Bäst jag sätter fart!

Hoppas Ni har en mysig söndag!


Kram Liza

15 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Låter som en riktig trevlig söndag!
Jag vill önska dig en trevlig 4:e advent!
Kramkram

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Härliga softiga söndag! Här har vi inte hunnit med o tända ljuset än, kommer i em/kväll. Köpte säng till lilla gumman igår som SKA upp, så skulle visst huset pyntas oxå, o granen....."men mammaaaa, juletreet skall jo også opp nå...please!"
Så fikat kommer kanske som kvällsmat!

Klem Anna

Vit dröm sa...

Vilken härlig söndag! Lycka till med julgodiset!
Kramar Anna

Sofi sa...

Härligt med en mys söndag, kör på det vi med:)
Rocky road och polkagrisbräck ska jag göra nu:)
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kram Sofi

HOUSE of MANDY sa...

Va mysigt att det har kommit lite snö :)

Ha en mysig fjärde advent.
Kram Amanda

Maria sa...

Tittar in och önskar dig en fin 4'e advent samt en fin julvecka. Många vinterkramar från Maria ♥

Mia sa...

Ja det är för underbart att få en massa saker gjorda.
Önskar dig en fin 4:e adventskväll.
Kram Mia

Huset på berget sa...

Visst är det härligt att bara få ta en dag och inget göra.. Blir åt det hållet hos oss också idag. Nässköljaren köpte jag på apoteket ingen glamorös sak men den tycks funka!
Ha en riktigt mysig kväll!
Kram kram

Unknown sa...

Hejsan!
Här har vi oxå fått lite snö men hoppas på mera. Vore kul att kunna åka lite pulka och skidor till jullovet.
Önskar dig en mysig fjärde adventskväll, kram Ing-Britt

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack söta du:-)
Ljusstaken har jag köpt på en butik i Västerås som heter Tullhuset..en alldeles uuunderbar butik..:-)

Må så gott
Stor kram Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja, det har äntligen snöat här hos oss också! Vi har fått en hel del men det är inte så kallt och väldigt moddigt så den får antagligen inte ligga kvar till jul.
Stor Kram Annelie ♥

Cecilia sa...

Igår eftermiddag gjorde jag lite julgodis, bland annat Rocky Road.
Här har det snöat hela dagen, så gräsmattorna är vita!
Kram Cecilia

Therese sa...

Så skönt att även ni fått se lite vitt, även om det kanske inte stannar kvar... Hoppas garderoben är på plats å att du också hunnit med lite godis. KRAM KRAM

Anna sa...

Så mysigt!!!! Tänk redan den 4:e advent, men vi tjuvstartade ju julen igår här i Ekenäs ;-)
Vad kul att vi ar samma kruka, jag superdiggar den! Men jag vet inte var man får tag på den för vi fick den av en urgullig granne som inflyttningspresent! Flera grannar här har varit med blomma till oss, så man känner sig verkligen sååå välkommen här!
Om du kan tipsa om var man får tag på fler så emottages det gärna;-)
Natti natti!
Kram Anna

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Låter som en skön Söndag, hoppas julgodiset blev smarrigt! Ha en fin vecka, Kram Tilda