söndag 4 december 2011

Julmarknad...






Söndag o 2:a advent alla redan!
Myser med lite tända ljus här hemma!
Kulan på översta bilden hade jag glömt bort att jag köpt, hittade dom (har en till) så väl inpackade i en liten kartong i jullådan! Ganska sköra o ömtåliga dom där glaskulorna...

Ikväll har jag varit på julmarknad med min mamma & pappa!
Inget vidare väder för att vara ute men det va trevligt ändå!
Glömde ju att ta med mig kameran givetvis....
Gjorde några små fynd som jag visar en annan dag!

Min R har varit i stan o köpt mdf o ett superfint elementskydd till sovrummet!
Planen är att få färdigt där så att vi kan flytta in innan jul!
Behöver vårt nuvarande sovrum till gästerna som kommer! ♥


Nu blir det glögg i soffan!

Ha en fin kväll!


Kram Liza

16 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Härliga bilder du lägger ut =)
Kramkram

Sofi sa...

Va mysigt med Julmarknad, jag har också varit iväg idag;)
Söt kula! Det är så fint att dekorera med dem!
Trevlig kväll!
Kram sofi

Emilias sa...

Mysigt med julmarknad!! :) Men håller med, usch vilket ruskväder vi har!!
Kram Emilia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh va mysigt med julmarknad:-)
Ska bli spännande att se sovrummet när de blir klart..:-)

Kram Susanne

Therese sa...

Så roligt att det händer så mycket hos er! Ska bli så skoj att se hur nya sovrummet blir. Och glaskulan, verkligen vacker där den ligger som ett smycke. Njut nu av kvällen så ser jagfram emot att få några glimtar av dina fynd till veckan :-D KRAM

Unknown sa...

Vad mysigt du har det med alla ljuslyktor och den fina lilla granen. Julkulan var en riktig skönhet, kanske skulle plocka fram några av mina och pynta med.
Såå gott med glögg, bör nog härma dig där med och hämta en kopp åt mig och gubben ;).
Ha en fortsatt fin kväll, kram Ing-Britt

Frederica - ljuvligtvitt sa...

Mysigt! :)
Hoppas kvällen blir lika mysig som den ser ut!

Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Kulan är verkligen vacker! Kul att hitta sådant som man har glömt bort:)
Ska bli spännande att se vad du fick med dig hem från julmarknaden!
Stor Kram Annelie ♥

Trivsamma förändringar sa...

Ibland är det bra när man är lite glömsk så man får sig lite trevliga överraskningar då o då.
Jättefint arrangemang du gjort!
Skulle önska det kunde komma lite minusgrader och snö snart så man får lite mer julstämning innan julhelgen kommer!

Kram Maria

Helenas blogg sa...

jo, det är superkul, jag har gått 12 pass innan magen kom till, men då var det ju lite lättare=) du borde prova om du inte redan gjort det=), jo burkarna är fina, är inte lätt att motstå när man får in massor av fint på jobbet...=)

Claras hem på byvägen sa...

Mysigt med julmarknad..hoppas lite julkänsla infann sig!

De där glaskulorna är ju såå fina...förstår att du hade förvarat dem väl.

Va spännande att sovrummet förhoppningsvis blir klart. Det är ju bra att ha lite lagom med press på sig=).

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Clara

Det Vita Drömhuset sa...

Kul att hitta sånt fint som man glömt bort. :-)
Ikväll ska jag gå igenom jullådorna!
Undrar om jag hittar nåt jag glömt?!
Spännande! :-)

Kram Åse

Familjen R sa...

Hej! Jadu, våra små björnar måste vara tvillingar från samma björnfabrik. Kommer ta med min i graven, älskar den.
Trevlig kväll!

Anna sa...

Hej gumman !!

va mysigt med julmarknad och vilket underbart arrangemang du har på bordet, så smakfullt =)
Hoppas allt ä bra !!

Kramar

Sallys hus sa...

Hej hej!
Lite sent kanske...men tack för grattishälsningen..;)
Åå vad mycket fint du visar och tjurarna...åååå så söta...
Vi bor ju granne med en kohage och ibland går där tjurar..men inga så där söta.
kram Katarina

lotta sa...

Sovrummet blir nog jättebra! Jag sålde på en marknad i Skellefteå i helgen. Det var såå roligt!