tisdag 6 december 2011

Jul på toa & Snö!








Klart det måste vara lite jul på toa oxå! =)
Men jag håller mig till vitt o grönt härinne eftersom våtrumsmattan/golvet går i ljusblått o rosa...!
Krukan med arrangemanget står på handfatet..
Suckulenten o lite annat blompynt köpte jag på julmarknaden i söndags...




I morse vaknade jag upp till detta!
Inte mycket men vitt iallafall!
Måste säga att nu till jul blir det så mycket mysigare med snö!
Vi får väl se hur länge det blir liggande.....

På schemat idag står:

Målning av lister!
Lussebull-bak!
Städning av hönshus! (R tog hem nytt spån från jobbet igår!)

Får se hur mycket av detta jag hinner med...


Ha en bra dag!


Kram Liza

5 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej ja här va de också lite vitt på marken i morse. Än ligger de kvar iaf :)

Fint på toa, har så liten så där blir de nog inge piff alls. Usch va jag vill ha ett stoooort badrum. Önskas av tomten :)

Ha en skön dag o hoppas du hinner allt o njuta också.
Kram Camilla

Villa Hvit sa...

Så mysigt med lite snö...även om det är LITE!! Här snöade det igår...men ingen ligger kvar..;)

Låter som din dag är fullspäckad!!


Må så gott.
Kram Anetthe

Enelid vitt och lantligt! sa...

Vad mysigt det vart på toan!
Jag längtar också efter lite snö det kan komma nån dag innan julafton så det ligger kvar!

Kram Carita

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fint du på pimpat på toan.Blev jättegulligt och fint.Önskar dej en skön tisdag.Varm Kram Rita ♥

Anna sa...

Hej! Här är en ny läsare som fullkomligen älskar din blogg, vilket underbart hus! Vi har oxå ett riktigt renoveringsobjekt, men ligger lååååååångt efter er, vi flyttade in i september så vi håller just nu på med taket. Innan har vi dragit om all el, fixat källaren med tvättstuga o allt sånt. Nästa projekt kommer att bli köket, ska bli såååååp kul:-)
Ha en härlig dag!
/Anna