torsdag 1 december 2011

Det blev en till.... =)





Minns Ni den fina fattigmanssljusstaken jag shoppade....?
Jag blev så nöjd med den att jag var tvungen att gå tillbaka o köpa den större oxå! =)
Dom passar bättre i par o går att ha precis var som!
Och kostade verkligen inte någon förmögenhet heller...

Väl där hittade jag en värmeljushållare, även den i fattigmanssilver, som fick hoppa ner i nya urnan på matsalsbordet!
Jag är lite kär i detta "silver" o särskilt nu till jul då det gnistrar o glimmar så mysigt!


Ha en bra dag!


Kram Liza

14 kommentarer:

Vita villan på höjden sa...

Oj...säg förlåt till Stig, menade tjur såklart ;)
Håller med dig om fattigmanssilver det är himla fint och ger ett mysigt sken!
Kram
Sara

Unknown sa...

Hej Liza!
Visst är det snyggt med fattimanssilver. Och du arrangerar så fint på dina brickor.
Kram Ing-Britt

Casa of Mia sa...

Så fint du har gjort:)

Therese sa...

Verkligen fint! Och jag ler lite för mig själv, för mitt senaste fynd har fattigmanssilver också, iaf på insidan... Ska fota ikväll så får ni se sedan :-D Lämnar massor av kramar å tackar för vi får så fina glimntar från ditt hem <3 KRAM

Villa Carl Larsson sa...

Nej det minns inte jag men var har du hittat dem? Så fina :) Vad fint du gjort.

Kram Josefin

Sofi sa...

Förstår att du är nöjd! Det blev jättefint!
Trevlig eftermiddag!
Kram Sofi

Emilias sa...

Fattigmanssilver är så himla fint!! Klart du var tvungen att köpa en till :)
Kramar

Vita huset 28 sa...

Hej va fina dina stakar va då!! Jag gillar också detta silver :) Ännu mera passande nu till jul också.
Ha en skön kväll
KRam Camilla

Mia sa...

Det är så vackert med fattigmanssilver!
Så fint du gör!
Kram Mia

Vitspets sa...

Så fint med fattigmanssilver så fint du har gjort Kram Karina

Frederica sa...

Sv: Ser att du med gillar hyacinter ;)

Fattigmanssilver är så fint! :)
Och vilken härlig blogg du har! Du hamnar bland favoriter direkt ;) Kikade igenom alla bilder ända bak till i sommras, och jag måste säga att jag älskar ditt vita hem <3 Du har bra smak!

Ha en trevlig kväll!

Claras hem på byvägen sa...

Suuperfint, förstår verkligen att du köpte en till.
Ja, visst är man helt förälskad i detta silver=).

Hoppas du får en jättehärlig fredag och helg!
Kram Clara

Anonym sa...

vad fina arrangemang du gjort! verkligen juligt och härligt!

Ha en fin fredag!

KRam p.

Emmelie sa...

Väldigt fina ljusstakar i fattimanssilver i två storlekar, vart kan man få tag på sådana?