onsdag 21 december 2011

Julklappar & Krubba...






Har ställt den gamla pop-up-krubban i kartong på linneskåpet i finrummet!
Tycker fram/utsidan är finast med Maria o Jesusbarnet på!
Den kommer från min mormor & morfars affär..
Nu blev det lite juligare/mysigare där uppepå!

Ikväll har vi äntligen varit iväg o inhandlat dom första julklapparna!!
Vet inte var tiden tagit vägen men nu är dom flesta inhandlade o det känns liiite mindre stressigt!
De sista ska inhandlas imån då min mamma o jag åker till stan för att handla, hämta bilbarnstolen vi hyrt o hämta min bror o lilla S vid tåget!


Kanske skulle ta o slå in några klappar nu innan sängen...!


Tack för att Ni kikar in o lämnar fina kommentarer! ♥

Kram Liza

15 kommentarer:

Anna sa...

Så fint du gjort det! Gillar de höga ljusstakarna i fattigmsnssilver, nåt sånt skulle jag vilja ha. Kanske springer man på något på stan imorhob😉 efter dotterns julavslutning imorgon ska vi oxå fixa det sista med julklapparna.
Natti natti
Kram Anna

Livet på landet sa...

Stämningsfullt!

Vad fint & mysigt ni fått det i gästrummet!

Kram Helena

Unknown sa...

Hejsan Liza!
Vad mysigt du har gjort inne i gästrummet och så kul att ni nu fått sova i det nya stora sovrummet.
Du har så mycke fina saker från din mormor, vilken lycka :).
Så kul att din bror och lilla S kommer hem över jul.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Claras hem på byvägen sa...

Mycket fint=). Det blev helt klart extra juligt nu!

Skönt att de flesta julklapparna är införskaffade...man blir ju lite lugnare då.

Tack för att du tittar in hos mig och lämnar så fina kommentarer=).

Nu önskar jag sig en riktigt god jul!
Kram Clara

Anonym sa...

fin! Ska slå in de sista klapparna ikväll jag... ;D

KRAM pernilla

Therese sa...

Helt underbart vackert! <3 Njut nu av de tillresta kära som kommer. Kram kram

Rosa i huset i vitt sa...

Så vackert......

Vita Falkens Lantliv sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt GOD JUL!!!!!!!!!!!

Kram Susanne

Huset på berget sa...

Så fint du gjort! Mysigt att familjen kommer hem till jul. Hoppas att du har en bra kväll.
Kram kram

Livet på landet sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!!

Kram Helena

Therese sa...

Hej rara du, kikar bara in för attönska dig en mysig uppesittare. Här ska vi spela bingolotto :-D
Och så hoppas jag tomten hitta till er i morgon och att ni får en uuunderbar jul! JULKRAMAR <3

♥ Villa Tretton ♥ sa...

God Jul till Er:-)
Stor kram Susanne

Sofi sa...

Så fint Lisa!
Önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Sofi

Unknown sa...

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul.
Julkramar Ing-Britt

Huset på berget sa...

God Jul!
Hoppas att ni alla har en bra dag!
Kram kram