lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!






Har gjort nyårsfint på mina silverbrickor!
Det juliga granriset o kulorna åkte bort o dit kom lite annat smått o gott istället!
Den lilla pippi-fågeln är fyndad för 19:- o passade så fint ihop med fattigmanssilvret!

Vi ska strax åka upp till min mamma & pappa o fira in det nya året med god mat o skumpa!
Jag står endast för efterrätten, den står klar o väntar i kylen!

Min "festblåsa" blev en mjuk o skön klänning från HM o strumpbyxor till det...
Med rouge på kinderna o lite mascara på fransarna ser jag nästan pigg ut!
Har försökt pudra över min röd-snytna näsa lite oxå.....! =)


Nu önskar jag alla ER som tittar in till mig en trevlig kväll och ett:

GOTT NYTT ÅR!!!


Nyårskramar från en snuvig Liza!

11 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Gott nytt år Liza! Vi ses 2012...i bloggvärlden.
Kram Marie

Hem & Drömmar sa...

Så fin du är Liza!!
Hoppas ni får en trevlig kväll och att du årkar över tolvslaget med din förkylning.
Nyårskramar Ing-Britt

Skogsfrun... sa...

gott nytt år! Ser väldigt fint ut i din dukning! och pippin är helt ljuvlig! Vart har du hittat den?!

Ha det fint!

Kram pernilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint:)
Hoppas din afton var trevlig!

Jättefin bild på dig!

Må så gott
Kraaam susanne

Vardaxlyx sa...

Fina du!!! God fortsättning på dig!! Kramkram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

GOTT NYTT 2012!!

Önskar er allt gott det nya året!

Kram Annica

Anna sa...

Visst är det så vackert med silver och vitt - love it!
Å så fin du är!
Sovrummet blev ju jättefint!!!
Sköt om dig nu och hoppas du är piggare idag, årets första dag!
Önskar dig en Riktigt God fortsättning på det NYA året :-)
Kram Anna

Sallys hus sa...

Hej söta du!
Nu är jag hemma igen...
Vad mycket fina inlägg jag missat.
vad gulligt att katten o hunden fått "eget" rum...fniss...

Gott nytt år!
Kram katarina

Zinkhjärtat ♥ sa...

God Fortsättning på det nya året!
En jättefin bild på dig!!
Stor Kram Annelie ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Riktigt många nyår kramar till dej ! Tack att jag fått följa din blogg !
Vi "ses" !
Kraam
Sanne

Therese sa...

God fortsättning FINA du, inte syns det att du är förkyld, du stråla å är lika näpen å söt som din fian silverfågel *ler* KRAMA i massor <3