lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!






Har gjort nyårsfint på mina silverbrickor!
Det juliga granriset o kulorna åkte bort o dit kom lite annat smått o gott istället!
Den lilla pippi-fågeln är fyndad för 19:- o passade så fint ihop med fattigmanssilvret!

Vi ska strax åka upp till min mamma & pappa o fira in det nya året med god mat o skumpa!
Jag står endast för efterrätten, den står klar o väntar i kylen!

Min "festblåsa" blev en mjuk o skön klänning från HM o strumpbyxor till det...
Med rouge på kinderna o lite mascara på fransarna ser jag nästan pigg ut!
Har försökt pudra över min röd-snytna näsa lite oxå.....! =)


Nu önskar jag alla ER som tittar in till mig en trevlig kväll och ett:

GOTT NYTT ÅR!!!


Nyårskramar från en snuvig Liza!

11 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Gott nytt år Liza! Vi ses 2012...i bloggvärlden.
Kram Marie

Unknown sa...

Så fin du är Liza!!
Hoppas ni får en trevlig kväll och att du årkar över tolvslaget med din förkylning.
Nyårskramar Ing-Britt

Anonym sa...

gott nytt år! Ser väldigt fint ut i din dukning! och pippin är helt ljuvlig! Vart har du hittat den?!

Ha det fint!

Kram pernilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint:)
Hoppas din afton var trevlig!

Jättefin bild på dig!

Må så gott
Kraaam susanne

Vardaxlyx sa...

Fina du!!! God fortsättning på dig!! Kramkram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

GOTT NYTT 2012!!

Önskar er allt gott det nya året!

Kram Annica

Anna sa...

Visst är det så vackert med silver och vitt - love it!
Å så fin du är!
Sovrummet blev ju jättefint!!!
Sköt om dig nu och hoppas du är piggare idag, årets första dag!
Önskar dig en Riktigt God fortsättning på det NYA året :-)
Kram Anna

Sallys hus sa...

Hej söta du!
Nu är jag hemma igen...
Vad mycket fina inlägg jag missat.
vad gulligt att katten o hunden fått "eget" rum...fniss...

Gott nytt år!
Kram katarina

Zinkhjärtat ♥ sa...

God Fortsättning på det nya året!
En jättefin bild på dig!!
Stor Kram Annelie ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Riktigt många nyår kramar till dej ! Tack att jag fått följa din blogg !
Vi "ses" !
Kraam
Sanne

Therese sa...

God fortsättning FINA du, inte syns det att du är förkyld, du stråla å är lika näpen å söt som din fian silverfågel *ler* KRAMA i massor <3