tisdag 13 december 2011

Lucia & mera gran!



Här har det inte tittats på ett enda Lucia-tåg, varken på tv eller IRL...
Jag får hålla tillgodo med mitt lilla söta tåg i porslin istället!





Bjuder på lite fler gran-bilder fotade i vad som ska kallas dagsljus, inte för att det är särskilt ljust, snarare grått o tråkigt...
Så svårt att få till fina bilder....





"Färgerna" i granen går i vitt o silver!
Nytt för i år är kottarna i både blankt o matt, så söta!


Tack för fina kommentarer!!
Trevlig kväll!


Kram Liza

16 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Ni har nog en ovanligt jämn och vacker gran.. Den kulle min man gilla !
Kraam
Sanne

Vit dröm sa...

Oj vilken fin gran ni har :)
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Maria sa...

Väldigt fin gran...jämn och fin. Dåligt med Lucia här också...men lyssnat på lite Luciamusik i alla fall. Önskar dig en fin kväll, kram Maria

Enelid vitt och lantligt! sa...

Söta kottar! Det är så snyggt med vitt och silver! Kram Carita

Emilias sa...

Vad fin din gran är.. Tror minsann vi får klä vår i helgen :)
Kramar

Emmas vita drömmar ♥ sa...

En sån vacker gran, tjock och trind! =)
Önskar dig en fin Luciakväll.

Kram kram

Vita huset 28 sa...

Så fin gran du har.
Måste fråga vad du har för fot bara?

Har julgransfotsbestyr :)
Tycker alla är så fula... men vill inte åka flera mil för en snyggare.
Har idag målat en jag loppade för en tjuga. Får duga tills nästa jul då kanske de kan bli en ny itid.

Kram Camilla

Villa Carl Larsson sa...

Men WOW vilken gran. Bland de finaste jag sett. Och de där kottarna är så söta. Såg liknande på ICA Maxi faktiskt. Kanske är det där du köpt dem.

Kram Josefin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Du har en jättefin gran! Vackra kottar:)
Stor Kram Annelie ♥

Unknown sa...

Ingen lucia här heller. Tilda var tomtenissa i skolans luciatåg men jag jobbade och missade det hela.
Vet inte hur jag ska hitta någon gran iår, kommer jämföra alla med ditt praktexemplar ;).
Ha en fortsatt fin Luciakväll, kram Ing-Britt

Sofi sa...

Helt ljuvlig gran! Önskar vi kunde ha en sån stor, men det blir nog en mindre variant för oss:(
Håller med om att det är svårt att få bra bilder just nu:)
Ha en toppen kväll!
Kram Sofi

Anna sa...

Så sött Luciatåg :-) Fast min lilla Lucia är nog sötare ändå;-)
Granen är ju underbar, till helgen vill jag få in en gran hät, men en blir inte så stor heller då lite fler skåp flyttat in i vardagsrummet;-)
Trevlig lucia!
Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Så otroligt fin julgran ni har:-) En riktig Kalle Anka gran..;-)
Hoppas kunna hitta en lika fin!

Ja en finfin onsdag
Kraam Susanne

Therese sa...

Go kväll vännen! Njuter av dessa bilder av din gran, den är verkligen en idealgran i mina ögon, och dessutom gillar jag din ljusslinga med många små ljus, får nog investera i något liknande nästa år... KRAMISAR

Cecilia sa...

Vilken superfin gran! Helt perfekt!
Ha en skön kväll!
Kram Cecilia.

Anonym sa...

Så vacker gran! En riktig disneygran. Så fint det var m silverpynt m vita band i. Ska försöka att lägga ut några bilder på styleroom på mina julprydnader. Ha en härlig dag! Kram Magda =)