onsdag 11 maj 2011

Städ, tvätt & Fötter!



Man vill helst inte vara inne o städa o tvätta när det är så fint väder.. men idag var det tvunget!
Så mycket annat man vill göra ute, tex måste gräset klippas igen....!



Idag bjuder på en bild på mig själv eller ja min ena fot iallafall! =)
Igår fick mina fossingar fotbad, filning o lackade naglar så nu är dom sommarfina!
Ser ni något märkligt med mina små knubbiga tår...? =)



Igår åt vi middag i paviljongen, så skönt att kunna sitta ute på eftermiddagen/kvällen oxå!
Fast fy så mycket pollen det är ute nu, jag torkade av bordet o efter 5 minuter var det precis gult igen!


Ha det fint!


Kram Liza

14 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Vilken stilig paviljong ni har... Här nog bland de stiligaste jag sett...
HA det bra !
Kraam
Sanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Ja, fy för denna pollen. Jag skurar altangolvet varje morgon och det känns som att det blir lika på fem röda igen.

Kram Teres

dagdrömmar i vitt sa...

Söta små tår. Törs jag gissa på att du menar de två som sitter ihop lite grann?
Ja pollen ja....inte kul... prosit;)
Kramkram / nettan

Villa Carl Larsson sa...

Eller hur, det är sjukt mycket pollen ute nu. Man hinner inte mer än torka av bordet så kommer det nytt. Tycker synd om alla pollenallergiker. Måste vara jättejobbigt!

Vilken härlig paviljong då. Jättefin! En sån skulle man ha.

/Josefin

Vikeskärs hem och vardag sa...

Härligt att få hänga ut tvätten.
Ha det fortsatt fint :)
Kram

dagdrömmar i vitt sa...

Å vad skönt, jag visste inte om jag tordes gissa. Men jag såg det inte för ens du ställde frågan :)
Kramkram På dig / Nettan

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fin paviljong!! Visst är det fullt med pollen, blä, men nu borde det väl minska snart tycker jag.

Kram Susanne

Vita huset 28 sa...

Ja usch va pollen de är!! Har ett chokladbrunt golv på altanen o de är mera gult nu. Blä säger jag bara.

Kram Camilla

Livet på landet sa...

Vilken underbar paviljong!
Pollen ja..jag spolade av hela soldäcket idag, men så fort det torkat var det lika "polligt" igen;)
Jag tycker dina små tår är söta;)
Kram Helena

coco sa...

ah, I love your sheets hanging outside. that is how I dry mine too.
very nice photo!!

Unknown sa...

Vilken underbar paviljong ni har, bara så fin.
Härligt med tvätt som fått tårka ute men det där med all pollen gör att jag fått börja hänga inne igen :(. Tommy är väldigt allergisk och kan inte sova i sängkläderna annars.
Ha en bara dag, kram Ing-Britt

Anonym sa...

gud vad härlig er paviljong ser ut! fantastisk! Skulle gärna ha en sådan jag med! Lyxigt liksom!

min sambo har som du; lite simhud mellan de där två tårna ;) hihi... Fast hans är inte lika välvårdade och piffiga som dina ;)

kram p.

Therese sa...

Det är så mysigt när man kan hänga tvätt ute, dock är jag så allergis så pollena gör att jag får hänga inne :-/ KRAM till dig <3

Det Vita Drömhuset sa...

Underbart när man kan hänga ut tvätten så. Doftar ju så ljuvligt sen. Fast just nu blir tvätten full av pollen! Inte lika kul.
Min kompis har som du på sina fötter, kallas det inte simhud mellan tårna?! Eller har jag helt fel nu??
Underbar paviljon i alla fall, väldigt fint!

Kram Åse