fredag 6 maj 2011

Soliga Fredag!




Så härligt med sol o värme igen, kaffet intogs på verandan!
Ska försöka mysa till det lite där ute, insåg att jag måste köpa nya blommor oxå..
Alla mina penséer har blivit hängiga!



Lavendeln har inte fått komma ner i en kruka, det måste nog hinnas med idag..
Ängeln i bakgrunden har en kompis gjutit, jag har inte kommit till skott att prova ännu!

Nu ska jag börja med tårtan!
Har lovat att hjälpa min svägerska med både lite bakning o dukning till hennes 40-årskalas imorgon!

Ha en härlig fredag alla!


Kram Liza

7 kommentarer:

Vit dröm sa...

Visst är det härligt med sol B) Lycka till med bakningen och ha en mysig fredag!
Kram Anna

Therese sa...

Så mysigt det såg ut med kaffet p åverandan, å snällt att hjälpa till med 40-års kalaset. Ha nu en fin helg <3 KRAM

Unknown sa...

Härligt att solen och värmen verkar ha återvänt.
Vilken fin ängel din vän har gjutit åt dig.
Ha en mysig fredagskväll, kram Ing-Britt

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Mysigt med fika på verandan. Vilken fin ängel! Är också sugen på att testa gjuta betong men har inte heller fått tummen ur men det verkar både lätt och roligt. =)
Ha en fin kväll!

Kram Emma

Fröken C sa...

Önskar dig en underbar helg!

Kram C

Lotta sa...

Du verkar redan ha det mysigt på verandan!Snällt att hjälpa till med kalaset! Ha en mysig helg! Kram Lotta

Levindas Värld sa...

Ja visst är det härligt nu när man kan sitta ute mer och mer och njuta av fikat i solen och värmen :) Din lilla fikahörna ser väldigt inbjudande ut!

Och visst blir man sugen att påta runt med blommor och göra fint!

kramis!