fredag 20 maj 2011

Fint till väggen!




Härligt med fredag!
Idag har det varit sol o varmt, så skönt!

När min R kom hem från jobbet hade vi invigning av vårt nya släp!
Vi fyllde det till max med bråte o körde till tippen!

Efter det blev det shopping, hönsmaten va slut o vi människor behövde oxå lite mat till helgen!
Det blev även något fint att ha på väggen samt några blommor shoppade!
Dom båda väggamplarna passade perfekt på gaveln bredvid vår vardagsingång!



Detta söta hjärta med plättar-i-luften fick jag av mitt ♥!

Nu blir det strax Så ska det låta o lite gott i skålarna!
Imån blir det konfirmation!

Ha en mysig fredagkväll!


Kram Liza

20 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Jätte fina väggamplar!!! Så gulligt av din kärlek;)

Ha en trevlig helg

Kram Susanne

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Kanon fina väggamplar :) Ha en skön helg!
Kram Tilda

dagdrömmar i vitt sa...

Så fina amplar. De passar bra på din vägg... och skulle passa på min när den är ommålad, hihi
Önskar dig en mysig kväll Kramkram / Nettan

Vita huset 28 sa...

Så fina amplarna va! Vill också ha men vi har ju tegelhus o ja är inte så sugen på o borra i tegel...

Ha en skön fredagskväll
Kram Camilla

Unknown sa...

Såå fina amplar, gillar verkligen zink blandat med blommor.
Ha de så mysigt, kram Ing-Britt

Lollo sa...

Vilka fina amplar!

Helenas blogg sa...

tackar...=) så fina amplar, fint med vita blommor i...ha en fortsatt bra helg

Therese sa...

Verkligen fina amplar! Och jag hoppas konfirmationen blir trevlig! Här regnar det, men gör inget då vi har sol i sinne ;-) Kram

Anna Ekberg sa...

Vilka fina amplar och med vackra vita blommor. Soligt och härligt också :) skönt!
ha en fin helg och njut av solen och alla härliga dofter i trädgården nu när syrenerna blommar:)

Kramar
Anna

Vit dröm sa...

så fina amplar :)
Ha en trevlig dag på konfirmationen och en fortsatt mysig helg!
Kram Anna

Anonym sa...

vilka fina väggkrukor!
Skönt att köra iväg massa skrot till tippen så där innan helg! Då kan man njuta lite extra!

Kram p.

Livet på landet sa...

Tack snälla!

Åhh vilka fina krukor, vart har du hittat dem?
Kram Helena

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så söta väggamplar och plättar i luften är en stor favorit.
Pssst...Jag är tillbaka! Lyckades till slut få liv i datorn mot alla odds. Hurra! =)
Ha en fin kväll.

Kram Emma

Betong ute och inne sa...

Åh de var jättevackra...
super...
Ha en fortsatt skön helg..Kram Malin

Villa Carl Larsson sa...

Verkligen fint till väggen. Ja tänk så mycket fint det finns!

Ja du jag får nog slå till på de beiga knopparna för jag har inte hittat liknande. Tyvärr tycker jag det är lite trist med all frakt bland webbutikerna. Jag förstår ju att de måste ta ut en avgift eftersom de skickar paket hit och dit och det kostar ju. Men samtidigt om man hittar något för under 100 kr är det ju ibland knappast värt att beställa då frakten går på ca 79 kr minst.

Josefin

Ett vingslag sa...

Sååå..fina amplar du köpt!! Vitt & zink
e verkligen super fint tillsammans!:)
Ha en fortsatt skön dag!

Kram/Lotta

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Ett litet tips om adirondack-stolarna: Bor du i närheten av Ica Maxi? Just nu har de jättebra pris på dem, 799 kr/styck med pall! =)

Kram kram

Levindas Värld sa...

Oh vilka vackra väggamplar! *vill ha*

De gjorde sig verkligen fina mot den vita väggen!

Ha det gott!

Huset vid vägen sa...

Så fina väggamplar! Tack vare dig har jag börjat tycka om zink.Söt blomma du fick av maken! Ha det bra.
Kram Mariana

dagdrömmar i vitt sa...

Ja, det är ett betongfat från Bostället sköna ting i Munka Ljunby skåne. Mina svärföräldrar bor där. Så jag har köpt fatet i butiken . .Men det finns i derads webshop ör 149.-
Kramkram / Nettan