söndag 8 maj 2011

Foto & Kalas!





Kalaset igår va mycket trevligt men oj så trött jag var efter att ha hållt igång hela dagen!
Idag får det bli en slappdag hemma, bara gå hemma o skrutta inne/ute i mysbrallorna är bland det bästa jag vet!
Tur vi inte har grannar nära som ser mig...! =)

Lite fotande ute har det blivit, det är ju så kul o fota!
Skulle kanske ta o byta ut min lilla Olympus snart, en systemkamera hade ju inte varit fel!
Men måste säga att man kan ta ganska fina bilder med en liten digitalkamera oxå!
Min kisse M är alltid med mig när jag är ute så självklart blir det fotande av honom oxå!


Häggen som doftar så gott! Här står jag under den!







Ha en skön söndag!


Kram Liza

7 kommentarer:

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Ja visst kan man ta mkt fina bilder med en digitalkameran med,har det jag med fast det e klart en systemkamera vill jag med ha så småningom.Min dotter har en så jag får väl låna & öva på den!
Ha en bra dag kram
victoria

Therese sa...

Njut av slappardagen och solen <3 KRAM

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Underbara bilder, särskilt på lilla kissen! Jag har också mina funderingar på att köpa en systemkamera men först ut är dottern som i konfirmations-/födelsedagspresent önskar sig pengar av alla för att kunna köpa sig en...kan ju pröva mig fram med hennes först! ;)
Ha en riktigt skön söndag i dina mysbyxor, jag skrotar också omkring i mina i dag! =)

Kram Emma

Vita huset 28 sa...

Hej klart man kan fota fina bilder med en kompaktkamer oxå!!
Det gör jag med:)

Visst är de skönt o skrota runt i mysisar.
Kram Camilla

Unknown sa...

Hejsan!
Tycker du har lyckats väldigt bra med din kompaktkamera. Bilden med tulpanerna skulle kunna vara en tavla.
Jag skulle oxå gärna ha en systemkamera men men man kan ju inte få allt man önskar ;).
Jag skrotar sällan runt i mysisar men pyjamasbyxorna har mina grannar sett mig i många ggr.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Therese sa...

Visst var det tjäder :-) I kväll är det makens tur att åka och jaga bäver, så det är bäst jag tar å nattar mina busungar nu... Kram!

Det vita dårhuset sa...

Vilka HÄRLIGA bilder!!
Önskar dig en fin dag!!
Kram Erika