torsdag 26 maj 2011

Liten glimt av finrummet..



På Ikea hade dom jättefina orkidéer för ynka 69:-
Denna ljuvliga brudorkidé med massor av knoppar fick jag av min mamma, står på ekskänken i finrummet!


Mitt ekbord med stolar fick stå framför ett av fönstren..



På soffbordet just nu, lykta från Sia o murgröna i min lilla betongkruka!

Känns inte så roligt att visa bilder härifrån när det saknas lister, smygar o foder men några små detaljbilder bjuder jag på i väntan på allt det andra...

Köpte tyg till min kökssoffa på Ikea så jag kan snygga till sitsen oxå sen ska den få flytta in den med!


Ha det fint!


Kram Liza

9 kommentarer:

pernilla sa...

vad kul att piffa! Vi får väl se kökssoffan sen hoppas jag ;)

Kram p.

Therese sa...

Så fina detaljer du visar, ska bli roligt att se helheten sedan <3 Massa kramar

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint:-)
Ska bli spännande att se heela rummet sen..;)

Må så gott
Kraam Susanne

Unknown sa...

Dom små smygtittar du bjuder på ger intryck av att helheten är riktigt snyggt.
Gillar din fina lampa brevid orkidén.
Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

Villa Carl Larsson sa...

Jag förstår känslan av att man inte vill visa vissa saker för att det inte är helt klart. Det har jag gått bet på i huset just nu hehe. Massa kablar, verktyg och annat skrot i vägen, men kanske fullt förståeligt. Men här i lägenheten är jag inte stolt över nåt just nu så jag besparar läsarna detta. Det får bli mer inredning när vi flyttat in sen.

Mammor är bra :)
Vilken fin vit lampa!

Kram Josefin

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så fint det blev! Ska bli roligt att få en helhetsbild sedan när lister och annat plock är på plats. =)

Kram kram

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så fint med ditt ekbord/stolar!! Mitt ser inte lika roligt ut..kanske för att jasg är trött på gul ek...
Ser fram til helheten när den dagen kommer!!

Klem Anna

Lotta sa...

Jag vet hur länge det tar innan lister och sånt kommer på plats så det är väl underbart att du visar andra fina bilder!! Kram Lotta

Therese sa...

På förmiddagen ahr jag varit och bundit lite buketter på Blomster här på orten, å du må tro jag var sugen på en orkidé, men de kostade rätt mycket så jag hoppade då jag inte brukar lyckas med dem... Din är verkligen vacker, blir sååå sugen på en... undra just om de finns snygga i plast ;-D KRAM