lördag 4 december 2010

Vitt...


Hej på er!

Har varit ute med E o skottat o kört in ved!
Hade med mig kameran ut o tog lite bilder...



Här är hon, snömonstret...!
Ni kan ju tänka er hur kul det är att få bort snön från pälsen när vi ska gå in.....!




Igår hade jag en jättetrevlig dag/kväll med min vän M..
Vi åt på en grekisk restaurang, shoppade o sen åkte vi hem till mig o hade myskväll i soffan!
Jag hittade en jättefin tunika till julbordet nästa helg, skönt o redan ha det bekymret ur världen..!

Ikväll hoppas jag på en lika trevlig kväll hos min vän F som fyllt år o ska uppvaktas med blomma o paket!


Trevlig kväll!


Kram Liza

1 kommentar:

Vårt hem på landet sa...

Hjälp så mycket snö ni har fått! Vi fick en hel del inatt också...

Det är helt underbart med ett nytt kök!

Kram,Emma