fredag 17 december 2010

Matta!




När vi renoverade vårt kök i vintras/våras la vi faktiskt in en matta på golvet!
Så skönt att kunna spilla o slabba av ordentligt utan att va rädd att det ska skada golvet..
Jag fullkomligt älskar denna matta!!!
Förutom att den är väldigt snygg så är den mycket praktiskt, varje gång jag moppar golvet kommer jag på mig själv med att stå o gno på en fläck som faktiskt ÄR mattan! Och varje gång ler jag för mig själv, hihi!

Samma sak idag! =)
Fredag är oftast städdag för mig eftersom det är så skönt o ha det rent inför helgen!



Väldigt grynig bild men här ser ni golvet!



Kram Liza

6 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Mattan ser riktigt fin ut! Det blir säkert lite varmare att gå på också. Vi har laminatgolv och det är nästan alltid kallt.
Stor Kram Annelie ♥

Ellinor sa...

Vi har matta i hallen - helt suveränt och betydligt mer hållbart!

Vart har ni köpt kaklet i köket? Ser ut som det vi har och vi är på jakt efter mer, eftersom vi funderar på en liten make-over i köket. Har letat bland massor av "kakelhandlare" men dessvärre utan resultat.

Ha en härlig helg!

Villa Vinkelhaken sa...

Vilket fin kök ni har och matta är såklart också fin! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Liza sa...

Vi köpte vårt kakel på K-rauta! Passade på då dom hade 20% rabbatt på kakel o klinkers!

Mvh Liza

Vårt hem på landet sa...

Jättefint kök! Ångrar lite att vi valde ett laminatgolv och inte plastmatta, det hade ju varit lite mer praktiskt i ett kök...

Kram, Emma

Therese sa...

Vilken praktisk matta :-) Å jag är mer för matta än klick golv å liknande. Ha en fin kväll! Kram