onsdag 8 december 2010

Granen står så grön o grann i stugan!




Den stora granen står inklämd mellan tv-bänken o öppna spisen i vardagsrummet...!
Har inte så många andra ställen att ha den på just nu...
Nästa år hoppas jag att finrummet är klart, så den kan stå där inne istället!
Granen kommer inte till sin rätt på bilden, är mycket finare i verkligheten o särskilt när det är mörkt o ljusslingan tindrar så fint!



Igår köpte jag första julklappen o en födelsedagspresent!
Min man fyller nämligen år på självaste julafton!!
Blir inte så mycket klappar i år, lilla S fick sina när vi var i Dalarna o hälsade på, men ska hitta nåt till mina föräldrar o nåt mer till maken...
Jag älskar att ge OCH få men julklappar är absolut inte det viktigaste till jul enligt mig!




Nu blir det att ta fram snabeldraken en runda!


Kram Liza




7 kommentarer:

tindra lite mera sa...

Vilken fin gran ni har fått tag på!
Själv måste jag göra lite plats här innan granen kommer in.
Nu tänkte jag bjuda in dig att vara med på min utlottning som jag har på min sida sprid det gärna vidare med en liten länkning.
Välkommen
kram Katarina

Unknown sa...

Det va verkligen en fin och tät gran, ser väldans stor ut.
Snabeldraken ä de dammsugaren? Låter näsan lite fräckt så först trodde jag ni skulle tillverka bebisar hihi ;)

Lizas Lantliv sa...

Hahaha... JA det är dammsugaren!!! ;)
Ja den blev det när jag väl fått hem den!

Kram!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Så grann gran :) Vi ska köpa våran i helgen, fast det blir nog en kungsgran.
Kram

Therese sa...

Granen är ljuvligt vacker, kan tro den är än vackrare i mörkret... Stor kram! <3

Helena Ljunggren sa...

Så fin gran!

Hos mig, www.helenaljunggren.com/sophie-dahls-voluptuous-delights-utlottning/, har man möjlighet att vara med i utlottning om Sophie Dahl's nya kokbok Voluptuous Delights.

Zinkhjärtat ♥ sa...

Oj en sån fin gran ni har! Såå vackert med silverkulor.
Jag hade bara rött och guld förra året men vill ha silver i år. Man kan kanske spraymåla?

Stor Kram Annelie ♥