söndag 5 december 2010

Andra advent!



Oj va veckorna går fort, andra advent redan!!
Funderar på om jag ska ta in granen.....?
Vill ju hinna njuta av den lite innan den ska ut igen.....!




Idag blir det ett besök på en jättemysig julmarkand bara ett stenkast från mig!
Där brukar man få sig en dos äkta julstämning!
Ska även hinna med lite adventsfika och ikväll är det äntligen dags för nya Wallander-filmer igen!
Älskar svenska filmer o Wallander är perfekt för det går hem både hos mig o min kära make!
MYS....!





Måste visa ett gammalt loppisfynd som jag hittade i jullådan!
Den lilla granen var guldfärgad förut o va på vippen att skänkas då den aldrig fått stå framme...
Men jag tänkte att jag testar o ser hur det blir med ett lager sprayfärg först, oj så fin den blev!!


Önskar Er en mysig andra advent!!


Kram Liza

6 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Mysigt med marknad.. Själv ska jag försöka göra kunder glad idag :)
Fin granen blev med lite färg.
Kram

Anonym sa...

vad fin den blev granen, fast guld låter också fint!

Kram p.

rustik charm sa...

Hej Liza.

Trevlig med marknad:) Mysiga bilder du visar.

Trevlig advent.
Kram Kristina

Unknown sa...

En färgflaska eller burk kan ge nytt liv till det mesta :).
Visst går veckorna snabbt, hinner knappt med hälften av vad jag tänkt. Tur det blir jul iaf.
Ha en förtsatt fin adventskväll, kram Ing-Britt

Therese sa...

Granen blev toppen!!! Å måste be maken hyra wallander i kväll då :-) KRAM

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Lycka till på granjakten:)
Granen blev jättejättefin när du målat den:)tänk va lite vit färg kan göra:)

Må så gott
Kram Susanne