onsdag 15 december 2010

Julgodis o islykta!





Har gjort islyktor i min sockerkaksform!
Blev så fint!


En var sida trappen...

Fick mersmak av detta superenkla pyssel o en till lykta står nu på frysning i en Bullens-korvburk!

Just nu är det julgodisstök i köket!
Ska göra 4 sorter tänkte jag sen får det vara bra..
Rocky Road är avklarad o står i en burk på verandan!



Inget julgodisstök utan julmusik!
EMDs julskiva spelas på hög volym i dvd:n!!
Är nog lite kär i Mattias Andreasson..... men det talar vi tyst om.....!! =)

Nu är det dags för Bountybollar!



Kram Liza

8 kommentarer:

Vitt för själen sa...

Halloj!
Ja vi har med hund & katt..& barn..så ujuj vad jag svurit över sofforna!
Haha..
Jag gjorde sådana där ljuslyktor igår..och den där skivan går varm här hemma! Hihi. Ha en mysig kväll. Kram Sophia

Therese sa...

Islyktor är fint! Här har mannen gjutit två betonghållare till marschallerna, så i år blir det dem istället för islyktor på bron till jul :-) KRAM

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Du kunde inte heller hålla dig till helgen ser jag! :)
Så du har ett gott öga till Mattias du, själv är jag inne på Magnus Carlsson, trots att sonen försöker få mig att förstå att "han är ju homosexuell, mamma!!"
Härligt när dom kan säga det med glimten i ögat!
Ha en go kväll!

Unknown sa...

Åh så fina bilder!

Unknown sa...

Islyktor är såå fint, blir lite annat sken från dom.
Rocky Road är riktigt gott och har blivit lika självklart som knäck de sista åren.
Kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fint med islyktorna. Jag gjorde alltid sådana när jag var liten :)
Julgodis blir det för min del imorgon. Mums :)
Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättefina ljuslyktor. Det är verkligen mysigt när man får tända dem!
Stor Kram Annelie ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint på trappan:)
Duktig du e..men jag håller med dig..såå mycket mysigare å göra julgodis med julmusiken på:) EMD e bra:) fina pojkar;)
Bountybollar lät spännande:)lätta å göra?

Ha de då gott
Kram Susanne