torsdag 2 december 2010

Julkort!



Godmorgon!

Här startas alltid dagen med en kopp te!
Måste visa dom söta underläggen jag shoppade i helgen, passar perfekt till vita soffbordet där det lätt blir fula märken från koppar!

Oj så skönt det var att klippa sig igår!!
Nu är det snaggat i nacken o jag kan göra iordning håret igen!!




Årets julkort fick bli i 2 olika färgvarianter eftersom jag inte hittade fler röda kort..
Detta är dom första jag gjorde, röda med snöflingor i silver o små diamanter!





Och här är den andra varianten, gammaldags papper o snöflingor i guld..
Väldigt enkla men så som jag vill ha dom...


Nu ska jag ut o titta till djuren lite!



Kram Liza

4 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vart köpte du underläggen?
Här borde jag med klippa mig men det lutar åt efter nyår.
Fina julkort har pysslat med.
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefina kort du gjort:)
Det rimmade..haha:)
Ha de så bra i kylan

Kram Susanne

Lizas Lantliv sa...

Underläggen är köpta på Hem o Hobby!

Kram Liza

Therese sa...

Hej vännen! Oj så söta underlägg, du har näsa för fynd du ;-) Å jag gillar dina enkla arrangemang nedan, helt i min smak! Ha en fin kväll <3 KRAM