fredag 31 december 2010

Mitt 2010


Dom första 5 månaderna av 2010 har jag inte så stor koll på, dom flyter liksom ihop...
Vi var nämligen mitt uppe i renoveringen av huset.. man kan säga att vi åt, sov, jobbade o renoverade.. inget mer...!


Vi bodde fortfarande i undantagsstugan här på gården.. jag hann med lite påskpyntande iallafall...!


I slutet på maj flyttade vi äntligen in! Kök, vardagsrum o ett sovrum var klart!
Ett av alla äppelträd i full blom...



I juni började det stora arbetet med att skrapa, tvätta o måla om huset....!



I augusti grävde vi bort lite av all gräsmatta o gjorde en mysig liten uteplats o en grusgång!


En av årets kalvar i hagen...



I september började det renoveras igen... ett större sovrum börjades på..
I oktober startade jag min första blogg.....!



I november åkte jag till Dalarna för att hälsa på min bror o lilla S...
Här tinas lussebullarna till fikat!



I december bloggades det en hel del.. Det beställdes tapeter till nya sovrummet, eldades, tändes ljus o mystes i massor!!


Tack alla Ni som tittar in o gör det så roligt att blogga!!

Ett riktigt Gott Nytt År till Er!


Kram Liza

10 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Helt ljuvligt hus ni har!
Gott nytt 2011 :)
Kram

Unknown sa...

Vilket underbart hus ni har även på utsidan och en minst lika fin uteplats :).
Önskar er ett Gott Nytt År med massor av glädje.
Nyårskramar Ing-Britt

Gårdsromantik sa...

:*¨¨*:♥GOTT NYTT ÅR♥:*¨¨*:

Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fina bilder du visar! Du bor verkligen fint:)

Tack snälla för detta bloggåret, nu kör vi ett nytt:)

Ett riktigt gott nytt år!
Kram Susanne

Vit dröm sa...

Underbara bilder! Ser ut som året har gått toppen för er! Vill önska dig ett riktigt gott nytt år, hoppas det blir lika bra som det förra (eller bättre) :)
Kramar Anna

Therese sa...

Det är så kul att du börjat blogga, gillar att titta in här å ser fram emot att få följa dig under 2011 <3 KRAM

LOPPISLIV sa...

Vilket vackert hus ni har! Ni hann ju med massor under året som gick. Gott Nytt År 2011. Ha nu en toppenfin nyårsdag. Kraaam Paula

Rose Garden Malevik sa...

Härligt Ställe Ni har....
Hoppas Vi alla får ett Underbart Nytt År :)
Välkommen på

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

Håkan

Vårt hem på landet sa...

Gott nytt år!

Ni har gjort det så fint i ert hus! Duktiga ni är!

Kram, Emma

becca sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg du har, och ett jätte fint hus!
Kul att hitta nya fina bloggar.
Gott Nytt År, kram Rebecca.