torsdag 9 december 2010

Ljus...



Oj va det går åt ljus just nu!! Mitt ljuslager börjar minska....
Jag är heeeelt beroende av att tända ljus här hemma!
Har många gånger fått kommentarer från folk om detta........!
Tur att det är en sånt mysigt beroende iallafall! =)



Nu ikväll har jag skrivit klart mina julkort! Ska köpa frimärken o posta det första imån, det ska nämligen åka till USA!
Skinkan har även rimmats, har åkt i saltlaken alldeles nyss!
15 dagar till julafton.......!


Såå mysigt med eld i öppna spisen!

Passar på att säga grattis till alla Annor, inklusive mig själv!


Kram Liza

6 kommentarer:

Anonym sa...

samma här... eldar för fullt med de små ljusen att jag får nog köpa på mig ett rejält lager nästa gång jag handlar!

Kram p.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jisses så mysigt med öppna spisen. Ser helt ljuvligt ut.
Ha en fortsatt fin kväll, kram

Vitt för själen sa...

Tack detsamma :)
Ha en fin helg/kram Sophia

Pss..älskar din stjärn-ljusslinga!!

Unknown sa...

Går åt mycke ljus här med, det ä ju bara så mysigt. Vad duktig du är som rimmar skinkan själv, jag köper tom färdigkokt.
Kram Ing-Britt

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Ville bara kika in och önska dig en trevlig helg!

Kram!

Jessica sa...

Hej Liza!
Tack för att du kikade in hos mej och lämnade en liten kommentar! Nu ska jag titta lite på din blogg- och hyacinter har du med- en av mina favoriter!
Kram Jessica