tisdag 14 december 2010

Drömmer...



Idag är jag i drömmarnas land...!

Sitter o letar inspiration/inredning till mitt hus.. nä inte det på bilden utan mitt stora hus! =)
Just nu är det finrummet som jag drömmer om...
Det är ett stort fyrkantigt rum på ca 40 kvm. I nuläget används det inte alls då vi rivit ner tak m.m därinne.
Vi ska regla upp nytt o sätta gips på väggarna, tapetsera o lägga nytt golv..

Vill så gärna få iordning där inne o använda det!
Blir faktiskt lite trångt när vi har gäster just nu..
Tanken är att det både ska rymma matsalsmöbler och en liten mysig soffhörna..


På önskelistan hit in står bl a:

* Vitrinskåp
* Träsoffa
* Stor lampkrona
* Spegellampetter




Ser Ni hur fint det kommer bli....?! =)


Kram Liza

4 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Det är så roligt att drömma och planera! Förstår att du vill ha det gjort NU. Det syns att det är lite att göra innan man kan fixa det där som är roligast - pyntet:):)
Stor Kram Annelie ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej!
Sååå kul för dig och inreda helt från början:)tak, golv, tapet sen det roligaste av allt..härligt:)Jag vill göra om vårat vardagsrum & kök, hoppas hoppas till nästa JUL!
Vill ha meeer råplan, fick mersmak när vi gjorde ordning flickornas rum;)
Ha en bra kväll:)
Kram Susanne

fias boda sa...

Hej! Det blir säkert jättebra! Vad kul att drömma, planera och få det precis som man vill sen. Titta gärna in på min blogg där jag har en utlottning på en jättefin ängel i plåt. hälsningar fia

Unknown sa...

Potensialen finns ju så jag tror inte dina drömmar är så långt borta, kommer säkerligen bli väldigt fint.
Ha de så bra, kram Ing-Britt