måndag 27 december 2010

Sol & barr.....


Var tvungen o springa in efter kameran idag på morgonen när jag varit ute hos djuren..
Så underbart när solen kom fram!



Frosten på alla träden såg ut som glitter i solskenet!

Idag åkte granen ut.......!
Hade tänkt vänta till torsdag då makens syskon ska komma på lite försenat julfika men den barrade nåt otroligt!! Katten kröp under den o fick med sig 3 kilo barr ut i köket, då fick jag nog!
Detta startade någon slags reaktion hos mig o nu kliar det i fingrarna att rycka ner julgardinerna oxå.........! =)



Hittade så fina kvistar med Videkissar som fick komma in o pryda skänken..


Hoppas Ni har det bra!


Kram Liza

7 kommentarer:

Therese sa...

Vilka härliga bilder, å du fick mig grymt sugen att ta fram tulpaner, pärlhyacinter och göra "vår" *fniss* Men det får vänta någon månad till... KRAM <3

Ellinor sa...

Fantastiska foton, solen & snön blir magisk tillsammans! Mer sådant, så kanske man står ut tills våren kommer på riktigt!

Ha en fin måndagskväll

Vit dröm sa...

Vilka underbara foton, så härligt när det riktigt glittarar i snön.
Mysigt med kvistarna, man får riktiga vårkänslor...mmm
Kram Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Kul att du tittade in till mig, så jag hittade till dig;)
Så vackert det är nu i naturen! Idag var himlen sådär otroligt vackert blå.
Visst hade man velat bli av med allt som har julen till, men jag ska försöka hålla mig till nyår men det kommer bli MYCKET svårt.

Kram Susanne

Sofie sa...

Vackra bilder du bjuder på. Det är nästan magiskt när solen får snön att gnistra.

Det kliar i mina fingrar också att plocka ner julpyntet!

God fortsättning!
Kram, Sofie

Vackra Vita Ting sa...

Kul att du gillar min blogg! Ser ut som att jag hittat en till favorit här:)
Jag vaknade på annandagen och kände en viss längtan av snödroppar och fågel kvitter så vår gran åker nog ut i veckan:)
Kram Paula

Unknown sa...

Vilka fina bilder, nästan som vykort.
Visst längtar man lite till våren nu men men det är några månader kvar. Vår gran får allt stå kvar ett till. Har peppar peppar inte börjat barra ännu.
Kram Ing-Britt