torsdag 29 september 2011

Dörrfoder!





Igårkväll kom det upp dörrfoder i finrummet!
Nu är dörröppningarna helt klara, skönt att stryka något från listan!
Ser Ni hur breda dom blir nu när vi reglat upp nya raka väggar..!

Bara fönstren o lister kvar!
Undra om vi hinner få färdigt till jul.....?
Det tar sin lilla tid, man måste ju hinna leva oxå... ibland går det ett bra tag innan vi får lust att göra nåt..




Jag blir helt matt när jag ser denna bilden.....!
Det är nästan ett år sen, bilden är tagen den 12 november 2010!


Nu ska jag ut till djuren en sväng!

Ha en fin dag!


Kram Liza

13 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Åå vad skönt att vi är fler som tar GOD tid på sig, som sagt. Man måste leva också...
Ha en skön dag<3 nettan

Maria sa...

O så skönt att vara klar :) Och jättefint blev det. Ha de gott från Maria

Emilias sa...

Vilka fina dörrfoder, de gjorde sig jättebra där :)
Kram Emilia

jessikan sa...

Jösses va snyggt! Kul att titta in till dej igen, nu ska det göras ofta :)

Kramen

20-talshuset sa...

Jättefint! Foder är en mycket viktig detalj tycker jag. Det gör så mycket för helheten. Vilket spännande hus ni har, som verkar ha gått i släkten också. Kul! Gillar din blogg! Lägger den i mina favoritbloggar så jag hittar tillbaka! Ha en fin helg! Kram Anna

Huset på berget sa...

Vilka snygga dörrfoder!! Vi har lika dana;)..
Vist är det härligt när man äntligen börjar bli färdiga. Det ser så mysigt ut i ditt hus. Får man fråga hur många rum ni har och hur stor ytan är? Vi bor i ett hus från 1860 så jag är lite nyfiken hur gammalt erat är?
Kram vännen!

Pernilla sa...

fint!!! Gud vad fint ert finrum är! Älskar det lilla tébordet framför soffan!

Hoppas fönsterputsningen gck bra och du inte blev allt för trött! ;D

Kram p.

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Såå fint!!! Lite skillnad från förra året;)))) Snygga foder med!

Kram Susanne

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint!
Det är bättre att det får ta sin tid och att det blir bra.

Ha de så bra
Kram Susanne

pernilla sa...

tack min gårdag var fantastisk!
Ha en fin helg!

Kram p.

Saras Smycken sa...

vilket fint hem ni har! Älskar med lantligt och vitt =) Ha en go helg! mvh Sara

Källeboda lantliv sa...

Ja du.. Det där känner jag igen.. Man renoverar och så blir man så less på det.. Likaså här .. Men fint har du fått det .. Ha det bra .. Kram Jeanette. Kallebodalntliv

Therese sa...

Vilken skillnad det blir med foder, vi har fått upp våra kring ytterdörren och dörren till vardagsrummet med, å det blev sådan skillnad, men golvlister saknas ännu *fniss* Å lär säkert göra det ett tag... känns som renovering är ett aldrig avslutat projekt! KRAM