lördag 3 september 2011

Kronan...




Har ju glömt att visa Er min fina mässingskrona som jag hämtat hem från renoveringen på lampaffären!
Med nya sladdar o lamphållare blev den så här fin o lite säkrare att använda!
Kronan har hängt nere i finrummet en gång i tiden men jag ville hellre hålla mig till silver därinne..




Men till nya sovrumstapeten med gulddetaljer passade den utmärkt!
Så kul att använda den!




Den ger ett väldigt mysigt sken!
Nu måste jag övertala min R att vi ska flytta in till det nya sovrummet!
Om det inte vore för sängen (har en hel 160 sängbotten!) så hade jag nog gjort det själv! ;)
Trivs redan i detta rum!


Idag fortsätter arbetet med slåttern...
Glöm inte min utlottning! En vecka kvar!! Klicka HÄR om du inte redan är med!


Ha en fin lördag!


Kram Liza

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Liza!
Vilken härlig och annorlunda lampkrona du har. Kul med alla saker du har som lixom hör till husets själ :).
Idag har jag bak och städ på chemat, vankas kalas imorn då mannen fyller.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Vit dröm sa...

Såklart ni måste flytta in där, det ser ju supermysigt ut med takkronan :)
Ha en fin lördag! Kram Anna

Malins Lantliv sa...

Hej Liza
Vad fint det blev med lampan.
Måsta komma förbi nån dag.
Kram Malin

Therese sa...

Oj oj så läcker lampan blev nu, förstår att du är glad i den!!! Hoppas du ahr en fin kväll <3 KRAMIS

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej Liza!

Riktigt snygg lampa och så fint det verkar passa med tapeten. Klart du ska flytta in där;) Fjäska fjäska hahaha

Kram Susanne

Vita huset 28 sa...

Hej va fin den va o ja gillar din tapet också.

Ha en skön kväll
Kram Camilla