torsdag 22 september 2011

Mossigt arrangemang...




Mossan jag plockade med mig hem hamnade ute i några krukor men en liten bit fick följa med in o hamnade på köksbänken i en söt kruka!
Det blev nästan lite juligt men oxå väldigt mysigt när jag tände ljuset så det får stå kvar!




Jag fortsätter på hjärt-teman o pyntade mossan med ett i gips som jag gjort själv o så ett till hjärta från naturen! En kastanje-nöt!




Och till sist vill jag skicka med lite LÖÖV (♥) till Er alla som tittar in till mig o lämnar så fina spår.....!! =)


Imån slutar min R tidigt, då ska vi åka till stan o handla!
På lördag är det "vår" årliga lilla marknad, liiten men väldigt mysig!


Trevlig kväll!


Kram Liza

10 kommentarer:

Unknown sa...

Du får mig att längta ännu mera till julen med ditt fina mossarangemang ;).
Vilken härlig sten du visade i förra inlägget.
Små marknader brukar kunna vara de mysigaste.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ååå så inspirerad jag blev nu... Så fint med mossan.
Kraam

Jenny sa...

Hej Liza!
Hittade hit via Susanne/Vita Falkens lantliv! Vilken fin blogg du har, kikar gärna in igen:)

Kraam Jenny

dagdrömmar i vitt sa...

I mån, hihi, är jag ledig!!
Älskar din dialekt!!
Å så fint du gjort, jag längtar mer och mer till Jul;hihi
Kramkram <3 nettan

Anna sa...

Va gulligt, va du duktig du är ! Måste ut o plocka kastanjer !! Jag har fyndat mej en ny vit fin madonna, är så nöjd =)
Hoppas du får en supermysig helg, kramar

Maria sa...

Härligt jag älskar mossa. Ja jul men också höst för min del. Önskar dig en skön helg, kram Maria

Vita huset 28 sa...

Det blev ju jättefint inte så juligt tycker jag.

Gillar också hjärtan o har flera ♥ stenar både inne o ute.

Ha en skön fredagskväll
Kram Camilla

Ljusa vardag sa...

Jättefin liten höstgrupp! Det blir verkligen sååå fint med mossa tycker jag. Ha en fin helg. Kram Anna

Källeboda lantliv sa...

Gillar ditt mosiga arrangemang .. Myskänsla.. Det gillar jag .. Naturens föremål är ljuvligt... Ger massor av energi.. Trevlig helg! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Cecilia sa...

Tack för det fina paketet jag fick! Det är kul när någon gör lite extra med paket som man får hemskickat.
Så fint du gjort med mossan! Julkänsla....

Ha en skön eftermiddag!

Kram Cecilia