fredag 9 september 2011

Vinnaren är...




Nu har jag dragit en vinnare i min utlottning!

Vinnaren är:


Cecilia med bloggen Cecilias kreativa sida!
Stort grattis till dig!!

Tack till alla som ville delta i min första utlottning!
Önskar jag hade haft 93 vinster att skicka till er alla...!


Och på tal om vinnare så är jag visst det själv oxå, jag gick o vann utlottningen hos Anki med bloggen Ankis liv på landet!
Såå kul att vinna något, brukar aldrig ha tur i sånt där så jag blev jätteglad!
Tack igen Anki!


Kram Liza

3 kommentarer:

rustik charm sa...

Grattis till vinnaren:)

Så roligt att du tänkt på det och så stämde det:)
Ha en fin helg.
Kram Kristina

Unknown sa...

Grattis till både dig och Cecilia och tack för en fin utlottning.
Önskar dej en skön fredagskväll med massor av mys, kram Ing-Britt

Rachel sa...

Hi dear! Congratulations to the lucky winner and to you, dear, for the lovely candy you shared with us! I confess I was dreaming about it! :))) God bless and have a wonderful time! :D