söndag 13 januari 2013

Två nya ting & Helgen!



Visar två nya ting i finrummet!
Den fina orkidén på soffbordet har jag fått av min goa mamma!
Korgen bredvid soffan har jag fyndat på rean o här förvarar jag mysiga filtar o plädar!

Översta o understa bilden är fotade med ett nytt objektiv som jag fyndat av Rs systerdotter när hon bytte kamera, köpte även hennes teleobjektiv som jag måste ge mig ut o testa snart!

Blev visst ett litet uppehöll över helgen...!
Har inte haft tid att blogga eftersom jag hittat på annat kul!
Fredagskvällen spenderades i stan med en av mina bästa vänner, vi firade hennes födelsedag med middag o bio!
Supertrevligt hade vi!
Igårkväll åkte vi på kalas hos mitt gudbarn T som fyller 5 år idag!
Även denna kväll blev mysig o trevlig!

Idag är maken ute i skogen o hugger ved o jag ska städa övervåningen innan jag oxå ger mig ut en runda!

Ha en skön söndag!


Kram Liza




7 kommentarer:

Therese sa...

Gillar din korg skarpt, jätte fin!!! Och ååå så avis jag är, vill också ha en riktigt systemkamera så jag kan fota fian bilder, men alltid är det nått som komemr emellan och som pengarna istället måste läggas på... men en dag... då ;-D KRAM och ha en fin söndag <3

Vita huset 28 sa...

Vilka fina saker, gillar ju orkideér skarpt.

Låter som en toppenhelg.
Kram Camilla

Frederica sa...

Åh objektiv!
Jag vill med ha nytt, gärna flera :)
Är det möjligtvis ett fast objektiv du använt på översta? Ser så ut :)
Blir så fint med suddig bakgrund.

Älskar den lilla fågeln på fatet ;)
Vart har du köpt den?

Ha en fin söndag!
Kramar

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hallå vännen!

Fina foton! Visst är det roligt att leka med kameran? Jag har tagit över dotterns kamerastativ eftersom hon fick två i julklapp. Blir så mycket bättre foton och man kan ju vinkla på ett helt annat sätt. =)

Kram Emma

Unknown sa...

Kul att få in lite nytt hemma nu när julen är slut :) Helgen har varit fylld med kul saker ser jag. Här har det varit ganska lugnt. Idag slöar vi bara. Laddar för jobb imorrn :/ Ha en gott! Kram

Anna Nilsson sa...

Vilken fin korg! Och den lilla fågeln gillar jag :)

Sv: Jo, det har varit lite väl kallt här nu i ett par dagar. Det skulle visst hålla i sig ett tag till också...

Huset på berget sa...

Fina nya saker! Korgen att ha filtar i är ju super. Bra att ha till hands en hög filtar om men blir lite frusen fram på kvällen!

Kram