fredag 25 januari 2013

Friday!




Hej på er!
Oj va tiden går fort, jag har inte bloggat sen i söndags...!
Fullt upp här hemma!

Idag har maken varit ledig så vi passade på att köra till stan mellan lagårds-turerna!
Storhandling stod på att-göra-listan!
Fick även med årets första tulpan-bukett o en ny vispskål hem i påsarna!
Min förra skål i melamin sprack när jag tappade den i golvet, så nu investerade jag i en ny, används massor här hemma!

Nu ska jag tända brasan, blir att elda en hel del då det är så kallt ute!
Imorgon blir det isfiske på sjön!

Ha en trevlig kväll!


Kram Liza



8 kommentarer:

Bellas Lantliv sa...

Trevlig helg! Ta det försiktigt på sjön.
Kram

Frederica sa...

Önskar jag kunde elda i elementen ;)
Fast helst en brasa!

Är den nya skålen i plast? Vet att maxi ska ha det, som jag funderar på att köpa :)
Dom är fina!

Härligt med tulpaner!

Ha en fin kväll!
Kramar

Unknown sa...

Visst är det skönt med helg! Så härligt det låter med isfiske, har inte gjort det sen jag var liten. Hoppas på fint väder och sol då :) Ha en mysig kväll vid brasan!
Kramar Marina

Huset på berget sa...

Härligt med isfiske! Hoppas ni får sol och en riktigt härlig dag!
Kram

FruNeroLindström sa...

Så fin skål. Och inget är väl så fint son tulpaner så här års. Hoppas ni får en underbar dag på sjön imorgon. Kram Malin

Therese sa...

Hoppas ni njutit av en härlig helg! Så fin vispskålen är, jag har också en i melamin, men utan handtag, å det kan jg sakna... kanske en ursäkt för att köpa en ny ;-D KRAM

Sommaren65 sa...

Mysigt med brasa. Den har vi med tänt ikväll här hemma. O många levande ljus. Tulpaner kan man väl aldrig tröttna på. En glimt av våren. =) Fin skål du skaffat, har en sådan jag med ;) Blev det något napp i sjön? Är du med i instagram? Vad heter du isådana fall? Vore kul o följa dig där med. =) Ha en härlig vecka
Kram Magda<3

Ekenäsliv sa...

Härligt med tulpaner, jag kan inte få nog av dem:))
Fin skål, jag har en sån i porslin från IB Laursen, är det samma eller är denna i Melanmin?
Ha en fin vecka!
Kram Anna