måndag 28 januari 2013

Helgen...



Helgen gick fort men så är det väl när man har roligt!

I lördags hade vi en kul men väldigt kall o blåsig dag på sjön med vännerna!
Vi fiskade, eldade, grillade korv o drack varm choklad!
Två gäddor fick vi upp!

Igår åkte jag på loppisrunda med två fina vänner!
Ovan ser ni mina fynd!
Dom söta knopparna vet jag inte riktigt vart jag ska ha men dom kanske passar till något projekt framöver!
Hittade ett perfekt skåp som jag letat efter en tid, tyvärr va det redan reserverat när vi kom...
Trist men det kommer väl fler loppisturer!

Idag har vi mildväder, 2 grader varmt ute!
Jag ska gå ut o fixa ett efterlängtat bad till ankorna, passa på nu när det inte fryser till så fort!


Ha en bra dag!


Kram Liza


4 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Låter som en underbar helg.
Och vilka mysiga loppisfynd.
De där knopparna hade verkligen det lilla extra.
Ha en mysig måndag, kram Malin

Huset på berget sa...

Vilken härlig helg ni haft trots kylan! Ankorna blir säkert glada för ett bad;). Fina fynd du gjort, särskillt knopparna.
Ha en härlig dag!

Frederica sa...

Härlig helg!

Fina små fynd :)
Du kanske kan sätta små lökar i kopparna en stund?
Loppisar längtar jag efter. Vet inte om någon i närheten öppnat än? Känns som dom bara är på sommaren...

Kramar!

Unknown sa...

Jisses vilka tjusiga knoppar!!
Precis såna hade jag behövt hihi.