söndag 20 januari 2013

Pärlor i köket...



Sötaste små lökarna står nu på bänken i köket o ger hopp om våren!
Pärlhyacinten är en favorit o den ska helst vara vit!

Igår hade vi en trevlig kväll hos Rs ena syster med familj!
Vi åt pizza o sedan kladdkaka till efterrätt!

Idag har vi varit en sväng på sjön, vi kollade isen eftersom vi tänkt fiska nästa helg!
Så vackert med strålande sol o såklart va kameran med så kanske visar jag några bilder senare!

Ikväll kommer min fina vän M!
Vi ska kolla på film, Breaking Dawn del I som jag väntat så på att se!
Jag är lite efter med dessa vampyrfilmer, inte alls min genre egentligen men denna kärlekssaga är ju så fin! =)

Ha en fin söndag!


Kram Liza


12 kommentarer:

Sofi sa...

Hej Liza!

Så fint med pärlisar!
Här har det också blivit en tur till sjön, så härligt!

Ha en fortsatt mysig Söndag!

Kram Sofi

Frederica sa...

Håller med, vita pärlor ska det vara :)

Åh ska ni pimpla?
Det var evigheter sen, saknar det..

Du kommer gilla filmen ;)

Kramar

Unknown sa...

Hej!
Så kul att åka ut och pimpla på isen! Har inte gjort det sen jag var liten. Mysig om det är fint väder och med kaffe och matsäck :)
Gillar Twilight mycke även om jag inte är så mycket för kärleksagor :P
Ha en fin kväll!
Kram

Vita huset 28 sa...

Hej va vackert med pärlisar. Måste allt leta om nån butik här har tagit in dom redan.

Skönt med en dag ute, har haft fint väder här med. Vi har åkt pulka, shit va kul.

Kram Camilla

Therese sa...

Åhh då får ni en underbart mysig kväll, själv sitter jag tokallergisk i soffan efter att varit på ringträning i ett ridhus, itne så smart då jag är hyperallergisk mot just hästar... KRAM

Ekenäsliv sa...

Visst är det underbart med lite vårlökar som lyser upp inomhus nu:)
Lät inte kul med dina ömma handleder… hoppas det känns bättre idag!
Va rädd om dig!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Ja, pärlisar är verkligen så otroligt söta.
Låter som en skön helg.
Vi var på isen igår och fiskade, 20-25cm tjock.
Hoppas du får en riktigt bra start på veckan, kram Malin

Unknown sa...

De sprider verkligen vårkänslor de små fina blomlökarna! Ha ett par själv!

Ha det fint!

Kram
Lotta

Annaochlivet sa...

Åh så härligt med blomlökarna! Nu blev jag också sugen :) Ha en fin dag! Kram från mig

House and Garden by Bia sa...

Härligt med pärlhyacinter!!
Har haft mina i över tre veckor o jag vattnar o dom står ljust, men det går otroligt sakta, det är bara grönt än:)
Ha det gott!
Kram

Therese sa...

Kikar in och hoppas att vekan varit bra, blir lite orolig då du inte uppdaterat.... KRAM <3

Sommaren65 sa...

Vackert m pärlhyacinter. Har alltid haft o har blåa på köksbordet. Får köpa en vit nästa gång ;) De är underbara.
Hej hej // Magda <3