måndag 5 november 2012

Ny lampa...





Har länge varit helt utan lampa i altandörrsfönstret på övervåningen men det är ju såå himla mörkt denna årstid att jag lessnat o va tvungen att hitta en lampa dit!
Hade gärna shoppat mig en till kotte-lampa hit upp men denna gång blev det ett budget-alternativ i form av denna fattigmanssilver-lampa, tycker den blev jättebra här!

UPDATE: Lampan hittade jag på Gekås sist jag va där!

Nu har vi varit o handlat, shoppat kycklingfoder m.m...
Trevlig kväll!


Kram Liza

11 kommentarer:

Frederica sa...

När jag såg bilden så tänkte jag direkt: "nästan precis lika fin som kottelampan" :)

Men ja kottelampan är snäppet finare, åh jag önskar mig den fortfarande :)
Men annars ska jag spana in denna, vart hittar jag den?


Tack för din snälla kommentar :)
Kramar

Villa Vinkelhaken sa...

Så fin lampa och vad fint du har det! :)

Kram Jenny

Lantligt i Smultronbacken sa...

Jättesöt lampa där. Håller med om att man måste ha mer ljus inne nu. Här har ljusslingorna kommit fram lite här och där.

Kram Teres

vitapusselbitar by me sa...

Söt lampa!
Ha en fin kvälll
Kram från mig

Vikeskärs hem och ting sa...

Tycker lampan är jättefins, var har du köpt den?
Kram

FruNeroLindström sa...

Jätte fin lampa.
Ja nu vill man ha mycket ljus i olika former för att skrämma bort mörkret.
Hoppas ni haft en skön måndag, Kram Malin

Anonym sa...

hej!

Åhh jätte fin lampa vart har du köpt den?!

trevlig kväll!

mvh Annelie

Bellas Lantliv sa...

Jättefin! Jag är oxå på jakt efter fina fönsterlampor.
Vart har du köpt den?
Trevlig kväll!
Kram

Frederica sa...

De är svårt att få lampor att bli rättvisa på kort!
Men den ser jättefin ut tycker jag :)

Jasså? Åh jag som redan varit där, lär inte åka dit igen på ett tag... synd :P

Kramar!

Gabriella sa...

Så fint med en lampa i fattigmanssilver! Vart har du hittat den måntro? Är också i lampletartagen=)

Blockethuset sa...

Jättesöt lampa..