fredag 16 november 2012

Fredag & Fina fyndet!






Hej på er!
Här blev det visst ett uppehåll under veckan, har varit supertrött o bara gjort allt nödvändigt här hemma men igår va en bra dag!

Min lilla mamma o jag va i stan för att uträtta en del ärenden m.m.
Det blev såklart fika o lite shopping hittade bla nya skor!
Och så svängde vi in på en second-hand-butik där jag hittade denna superfina golvljusstake!
Det känns nästan som om den hör hemma i en kyrka med alla sirliga detaljer tycker jag!


Ha en fin fredag!


Kram Liza








7 kommentarer:

Fru Lammen sa...

Detsammma till dig!
Alltid lika kul när man hittar lite loppis fynd =)

Kramen/Therése

Unknown sa...

Hejsan!

Hösten och mörkret tar liksom kraften ur många av oss och jag tror vi behöver få lite snö och plocka fram all julbelysning.

Vilken fin stake du hittade och så snyggt du har det på skänken, alldeles lagom mycket saker.

Önskar dig en fin helg och hoppas alla djuren mår bra.

Kramar Ing-Britt

Unknown sa...

Så läckert fynd! Passade fint vid den mörka byrån. Skönt att du känner dej piggare! Själv är jag tokförskyld..lagom till helgen..usch! Ha en mysig fredagskväll! Kram Marina

Lantligt i Smultronbacken sa...

De är ju så fina de där ljusstakarna. Och det är som du säger, de hör verkligen till kyrkan de där. Men passade kanon bredvid den svarta skänken

Kram Teres

Madelene sa...

Jättefin ljusstake! Gör ju sig kanon fin hemma hos dig! :)
Trevlig helg!

Frederica sa...

Jättefin!
En sån där sak som man undrar varför den inte fick bo kvar hos tidigare ägaren? Men bra är väl det så du fick den istället ;)

Kram igen!

Blockethuset sa...

Å vilken fin ljusstake..förstår att du blev kär i den!