fredag 2 november 2012

Julkänslor...




Var bara tvungen att köpa med mig tidningen "Underbara Julhem" efter att ha sett den hos flera av er andra bloggerskor!
Åh va jag fick julkänslor, så mycket fint!!

När min R kom från jobbet körde vi in till stan för att handla mat o uträtta några ärenden...
Jag köpte bla material till ett pyntnings-projekt ute som jag ska fixa med!
Nu är vi hemma igen, skåpen är påfyllda, brasan o ljusen brinner!

Jag ska sätta mig i soffan med kanel-te, clementiner o min nya tidning!
Ha en fin kväll!


Kram Liza



3 kommentarer:

Familjen R sa...

Det är verkligen svårt att slita sig från de lockande jul-tidningarna i affärerna. Jag har redan köpt 2...idag blev det lantlivs julnummer. Har dock inte hunnit öppna den än, det får bli till lördagsfrukosten med tända ljus och familjemys. Ha en trevlig kväll!

Gabriella sa...

Låter som en underbar kväll!

FruNeroLindström sa...

Så mysigt, ja nu börjar tidningshyllorna fyllas med underbar julinspiration.
Här följde också en julinspirations tidning med hem igår när vi var och handlade.
Hoppas ni får en mysig helg, Kram Malin