lördag 22 oktober 2011

Ullared & Lördagsbestyr!


I tisdags va som sagt mamma o jag på en liten utflykt till Ullared!
Här har Ni en bild på mig, lite trött men redo att åka..!


Vid det här besöket blev det inte så mycket inredning shoppat utan lite mer till garderoben!
Hittade några sköna tröjor o väskoman som jag är blev det ju även en sådan! =)




Men jag kunde ju inte blunda o gå förbi alla hyllor med julpynt utan va ju tvungen o ta mig en titt...
Jag hittade 2 vita stjärnor till fönstren, en liten ljusslinga, en duk med hjärtan o 3 tomtar!
Han med dom långa, dinglande benen va bara såå söt o ville gäärna följa med mig hem! =)




I en av galleriorna utanför Gekås ligger Scorett Outlet, där hittade jag äntligen ett par boots/stövlar som passade mina fötter så nu är jag redo för höst o vinter om fötterna oxå!


Idag har jag varit ute hos hönsen o grejat lite.
Fyllt på tunnorna med fodret vi köpte igår o fyllt upp vattenautomaten bla.
Sen har vi arbetet med röjning ett par timmar, nu har jag tagit lite bilder så jag kan visa Er vad vi håller på med! Helt plötsligt blev vi jättehungriga så nu är R o hämtar pizzor!



Trevlig kväll!


Kram Liza

9 kommentarer:

Malins Lantliv sa...

Hej Liza!
Oh vad roligt...måste oxå åka dit.

Vad mycket fint du har hittat. Måste snart träffas.
Ha en mysig lördag.
kram

Malins Lantliv sa...

Hej Liza!
Vad mycket fint du har hittat.
Vill oxå snart åka dit...till jul

Måste snart träffas.
Ha en mysig lördagskväll...hälsa R
Kram

Vita huset 28 sa...

Hej lyllos dig som bor så nära! Åhh va fina saker som fick följa med dig hem :)

Åhh gott med pizza.
Ha en skön kväll
Kram Camilla

Therese sa...

God morgon fina du! Vilken härlig shopping, varken handväskan eller skornaskulle jag neka att komma in om de knackade på här på Sockenvägen *ler* Kan tro det är en fröjd att shoppa loss på ullared, men att det är lätt att förköpa sig också... Önskar dig en fin söndag! KRAM

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin bild på dig:)

Åh så mycket fint du har shoppat..kul!

Hoppas ni har en härlig söndag hos er
Kram Susanne

emmashem sa...

Oj så kul, jag var nästan nyss där men skulle lätt kunna åka igen:)
Kram Emma

Anna sa...

Hej vännen !

Va kul med lite shopping, jag själv tycker de ä lite tidigt med julpynt men julmust börjar ja dricka i oktober :/
Ha de bra

Kramar

Emilias sa...

Åh vilka snygga skor :) kul med lite shopping!
Kram Emilia

Sara och Mr T sa...

Jag var där i söndags förra veckan och min plan var inredningsdelen men när jag väl kom dit var jag så trött på folk... :(
Hastade igenom och fick absolut inte med mig nåt av det jag tänkt mig.

Men 2 handväskor fick jag med mig, som är precis som du en riktig väskoman. :)