söndag 30 oktober 2011

Löv i överflöd!





Det blev en utedag även idag, men här hemma bland löven!
Mina händer är ömma efter allt räfsande....
Kastanjerna är så vackra både med o utan löv, men så här års när det är dags att forsla bort alla löven är dom mest jobbiga...! =)
I år testade vi att köra bort dom i släpet o det funkade ganska bra!

En pytteliten stund sprack den gråa, disiga himlen upp o fram kom solen!
Då passade jag på att ta några bilder...
M tycker det är så kul när vi är med honom ute, han håller sig alltid i närheten o har koll på oss!
Oj va tidigt det blev mörkt idag, skillnaden från sommartid märktes tydligt!


Trevlig kväll!


Kram Liza

8 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen du tar alltid så fina bilder från där ni bor!!
Här har vi också njutit av solen idag.
Härligt;)
Kramkram <3 nettan

Sofi sa...

Hej Liza!
Vi har också hållit på i trädgården i helgen, känns i kroppen måste jag säga;) Men ni verkar ha mycket större trädgård än oss så jag ska väl inte klaga:)
Ha en fin kväll!
Kram Sofi

Levindas Värld sa...

Låter som en mysig höstdag! Javisst märkte man av att det blev mörkt supertidigt! Klockan 17:30 gäspade jag och sambon ikapp och tyckte klockan skulle vara långt senare än vad det va....haha!

En skön söndagkväll önskar jag dig!

Unknown sa...

Hejsan Liza!
Din gård är som jag sagt många ggr verkligen vacker och tiltalar mig väldigt.
Med dina ömma leder kanske det vore idé att införskaffa lövsopare till trädgårdstraktorn. Pappa har en sån och tycker det funkar riktigt bra.
Ha en fortsatt fin kväll och bra start på veckan.
Kram Ing-Britt

Mia sa...

Härligt att få sånt gjort.
Vilken mysig katt. Våran katt är en sån som ska vara med överallt. T.o.m om vi går på en långpromenad, han följer med och går "fot" hela vägen hihi.

Fortsatt trevlig kväll.
Kram Mia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Härligt:)
Ja jag håller med..kändes som klockan var sena kvällen redan vid fyra på eftermiddagen..:(

Önskar dig en fin måndag
Kram Susanne

Therese sa...

Hi hi ja just nu är jag glad att vi endast två björkar har.. ;-D Ljusslingan har vi tänt här nu, mysigt! I dag väntar en tur till Dollar, ska bli kul då detvar rätt länge sedan sist.... KRAM

Sania sa...

Gud vilken söt katt! Jag vill se fler bilder på dina djur ^^ Det måste vara härligt att ha så många.