onsdag 12 januari 2011

Plast...


Jag är absolut inget fan av plastblommor, har mycket hellre levande, men ibland är dom ganska bra o ha!
Är i en sån där mellanperiod just nu när man slängt ut alla julblommor o inte fått tag i nya härliga vårblommor..




Denna lilla fusk-hjärtan-på-tråd får pryda min kökshylla i väntan på nåt roligare!




Enriset hade gjort sitt så metallstruten fick sig en fusk-ranunkel istället!

Mer snö har vi fått så det blir att ut o skotta men först kaffe...!

Ha det bra & tack för att ni tittar in!!


Kram Liza

8 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fina blommor tycker jag! Ibland kan plast vara bra :) Men inger går upp emot färska blommor.
Kraam

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Hade du inte sakt att det var plast hade inte jag sett det,jättesnyggt.

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Visst är det så Liza.
Jobbig "blomperiod" nu ett tag:(
Köpte en hjärtan på tråd igår som jag hoppas jag hoppas kunna å att leva..ett tag iallafall;)

Ha en skön dag i vårt vita vinterland
Kram Susanne

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Man tager vad man haver!
Plast eller inte, fint blev det!

Kram!

Vit dröm sa...

Tycker mdet var fint för att vara plast, är inte heller något fan av plast men ibland måste man ;)
Ta det lugnt med skottningen!
Kramar Anna

Unknown sa...

Jag har precis skottat färdigt och försöker lungna ner mig med kaffe och blogglandia :o).
Men vilken naturtrogen växt du hittat skulle inte ha sett att det var plast om du inte skrivit det. Jag har väldigt ofta plastblommor på övervåningen, glommer (orkar inte) gå upp och vattna, så konstigt nog har dom en förmåga att dö där ;).
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Malin's Hus sa...

Hej svejs LisA!
Vad skoj att du har det vita, har vi varit i samma butik kanske? ;)

får man fråga vart du bor för jag bor med i småland, Gnosjö ;)

kram Malin

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Tack för den fina kommentaren hos mig!
Va fint du gjort med blommorna
Ha en bra dag Kram Tina