fredag 14 januari 2011

Favoriter..


3 favoriter på en o samma bild: Min underbara köksvåg som jag ärvt av min farmor, fattigmanssilver o hjärtan-på-tråd!!



Fattigmanslyktorna är nya o så fina!



Den andra hamnade på bordet i köket, så mysigt att tända ljus på morgonen..


Igårkväll var vi på 3-årskalas hos en liten prinsessa!
Det bjöds på rosa tårta såklart..! =)

Idag blir det nog en tur till stan, måste handla o få tag på en ny almanacka!

Trevlig Fredag & Tack för alla kommmentarer!!


Kram Liza

18 kommentarer:

Unknown sa...

Härliga bilder. Din våg är verkligen fin och hjärtan på tråd gör sig bra överallt.
Ha de så trevligt i stan och tack för din komentar hos mig, kram Ing-Britt

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Köksvåg ligger högt upp på önskelistan, det är ju så fint!
Hoppas du får tag i en massa kuligheter i stan!
Trevlig fredag!

♥ Kram ♥

Vit dröm sa...

Vågen ser helt underbar ut, är själv på jakt efter en sådan...
Ha en riktigt mysig fredag!
kramar Anna

Villa Vinkelhaken sa...

Åh, vågen är helt underbar! Skulle vilja ha en såndär riktigt gammal! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Anonym sa...

vad skoj med kalajs! Tårta sitter aldrig fel ;D

Ska visa uterummet sedan när det är klart! Måste bara plugga massor först innan jag kan piffa ;D

Kram p.

fröken knopp sa...

Huu ja, ljusen de går verkligen åt nu..!! Men visst känns allt så mycket mysigare bara några ljus brinner runt om en?!

Roligt att du bor nära tingsryd, vet du kanske vart kyrkhult ligger, strax innan Olofström också??

Varmaste Kramarna Elin

fröken knopp sa...

Tihi, jag bor i kyrkhult o det är där jag har min butik!! :)

Så vet du vad?? Jag har nog allt nåra loppisar o tipsa om som du bad mej, ska bara klura på de bästa först..:)

Kramar Elin

Sandra - 2barnsmamma sa...

Kikar in och säger hej!
Himla fin blogg du har - jag älskar också det vita och lantliga. Fattigmanssilver är verkligen såå fint :)

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Jättefina lyktor gillar också fattigmanssaker

Vitt för själen sa...

Älskar fattigmanssilver!!!
Så fina lyktor :)
Ha en FAB helg, kram Sophia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja gillar också fattigmanssilver:) underbart sken i lyktorna.
Håller med dig att det skulle va jättekul att ses..synd bara att vi alla är så utspridda över vårt avlånga land.

Önskar dig en mysig fredag
Kram Susanne

Therese sa...

Vilken charmig våg, förstår att du är glad i den! Å lyktorna var också ljuvliga <3 Ha en fin helg goa du!

Anna Ekberg sa...

Vilken vacker våg :) Kul när man dessutom ärvt den.

Fattigmasnssilver är verkligen superfint och stämningsfullt :)

Ha en toppenfin fredag och helg!
Kram Anna

Norregård sa...

Kikar in & önskar en trevlig Helg!

Kram Malin

Jenny sa...

Vilken fin blogg jag hamnade på ;)
Jättefina favoriter du har!
Ha en trevlig fredag du också och hoppas du hittade det du skulle köpa :D
Kram Jenny

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilken fantastiskt fin våg! En sådan skulle jag inte tacka nej till :))

Ha en fin helg!

Kram Jenny

Zinkhjärtat ♥ sa...

Javisst är det mysigt med tända ljus! Speciellt på morgonen när man ska vakna till:)
Jättefina lyktor!

Stor Kram Annelie ♥

Therese sa...

Dagen är inte slut än... Du kanske får dig ett knippe tulpaner innan det är kväll! Själv investerade jag i 5 st tygtulpaner i fjol, dyra men verkligen naturtrogna, å de får stå framme i lite vatten, då tror man verkligen de är äkta! :-) KRAM