onsdag 19 januari 2011

Mina fynd!


Här är lampan jag hittade, om det blir bra ska den få sitta ovanför sängen som läslampa..
Har ingen sådan just nu o har verkligen saknat en!
Så praktiskt med tryckknapparna istället för sladdar med lampknapp på!
Den ska få sig lite färg sen får vi se om den passar ihop med sängen m.m..


Denna fina vägglykta från Twinshome hittade jag oxå för 30:-
Man kan byta ut plattan med hjärtan på.. fick med 2 st..


Den andra plattan, med hjärtan på den oxå.. =)


Till sist en liten kruka, perfekt till en hjärtan-på-tråd!

Jag gillar verkligen Röda Korset, ibland kan man hitta helt nya saker med prislapparna kvar, samt att det känns roligt att handla när pengarna går till nåt bra!


Ha det fint!


Kram Liza

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Vilken härlig nattlampa du hittat kommer bli så bra när du fått på lite färg. Skärmarna gillade jag precis som dom är.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Du e en riktig hejare på att fynda Liza..:)
Jättefina saker..kul!
Ser fram emot att se lampan på plats sen

Ha en toppedag
Kram Susanne

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Jisses, vilka fynd!
Du har näsa för sånt!
Känner mig så dum att jag inte berättat var jag håller hus, men vill inte gärna göra det "öppet". Har du mailadress jag kan nå dig på eller något annat mindre officiellt tips?

Ha en fin kväll!
Kram!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Tack!
Jag hör av mig!!
Kram!

Fröken C sa...

Gud, så fin! O skärmarna var ljuvliga:)

Gillar oxå Röda Korset, där kan man verkligen göra fynd.

Ha det gott!
Kram C

Källeboda lantliv sa...

En charmig lampa du hittat ..den passar säkert bra ...ja visst är det kul att gå på loppisar ..synd att de är så få nu på vintern bara..jag älskar också det ..ha en bra kväll..kram jeanette.kallebodalantliv