fredag 23 mars 2012

Kaffe i paviljongen!






Nu har dom fått komma ut igen, trädgårdsmöblerna!
Va bara tvungen att plocka fram dom, torka av dom o sätt mig i paviljongen med en kopp kaffe!
Så härligt!!
Än är det inte särskilt vackert i trädgården.. torrt gräs, torkade löv o jordhögar men det ser jag inte när jag sitter med näsan mot solen! =)
Fast nu börjar faktiskt gräset bli grönt o vårlökar är på väg upp överallt!

När R kommer hem ska vi köra ett stort lass skräp till tippen!
Skönt att röja upp o bli av med en massa bråte, vår grill råkade visst oxå åka med i lasset....! =)


Ha en härlig fredag!


Kram Liza

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej gumman !!!

Vilka härliga bilder och vilken underbar tid vi har framför oss.. =)
Jag ska försöka få till lite fredagsmys efter en tuff vecka.. fick en jobbigt besked idag.. Men nu idag bryter jag ihop och kommer igen imorrn !!! Ska plantera om sticklingar o gamlingar =)
Hoppas du får en mysig helg o kväll
Kramar

Therese sa...

Gud så mysigt att kunna sitt ute och dricka kaffe, er paviljong är så fin! Längtar tills vi kan börja röja och fixa här med... å framförallt bygga altanen!!! Den väska du vunnit var riktit fin med. Ha nu en toppen helg, å så vill vi ju veta om du köpte nått på ljuspartyt? KRAM