måndag 19 september 2011

Partyt & Vardagsrum...




Partyt igår var riktigt trevligt!
12 goa tjejer dök upp! Alltsomallt blev vi 14 vuxna, 5 barn o 1 hund! =)
Själva shoppingen är för mig inte särskilt viktig, mer en bonus att titta på fina saker!
Partyt är mer ett sätt att träffas, umgås o fika MEN som värdinna fick jag ju hela 4 varor till ½ priset så det blev 2 saker shoppade till mig, sen var jag snäll o delade med mig så mamma + Malin fick oxå varsin vara på min lista! Ska visa vad jag shoppade när jag fått hem mitt paket!






Idag bjuder jag på några bilder på mitt tvrum/vardagsrum!
Här inne är det inte alls särskilt mycket vitt!
Ville ha det varmt, mysigt o ombonat o absolut ingen vit soffa som vi måste vara rädda om!
Letade lääänge efter en större soffa (innan hade vi bara en 3-sits..) med rätt mått, till slut hittade vi en som gick in så den fick det bli! Den är dock mörkbrun, på bilden ser den svart ut...




Vår kära öppna spis gör att det bara går att ha soffan åt ett håll så här blir det inga ommöbleringar...! =)





Så här kan det se ut när min R o lilla E myser i soffan!! ♥


Ha det fint!


Kram Liza

7 kommentarer:

Anna sa...

Va mysigt med öppen spis!! Har oxså rum hemma där de inte bara ä vitt.. De ä härligt med variation tycker jag ! Kramar

I MIN VITA VÄRLD sa...

Önskar att vi också hade en mysig öppen spis, vore inte fel alls!! Vi har inte heller nån vit soffa, en mörkt grå fick det bli, med barn och hundvalp kändes det mest praktiskt ;) Har nyss tagit en tupplur med min hundtös på magen, brukar ALDRIG hända att jag slumrar till mitt på dagen, men idag satt det fint!!Hihi. Ha det riktigt fint!! Kramkram Anetthe

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, så mysigt med partyträffar. Helt enkla och inget köptvång. Mysigt mitt i veckan eller en söndagskväll.
Härligt när så många dyker upp.:)
Spännande att se vad fröken shoppat,)
JAg förstår att du har ett mysigt vardagsrum när jag läser men tyvärr ser jag inga bilder. Säkert min tröga dator...
Ha det så gott
kramkram <3 nettan

Sofi sa...

Hej Liza!
Nu kikar jag in till dig!
Jättefin blogg med massor av inspiration, kul!
Vår soffa är inte heller vit, utan mörkgrå!:)
Mvh Sofi

Therese sa...

Nu äääntligen är nätet åter! Vi har också en brun soffa å det är tamme tusan det bästa köpet ever då man har hund å barn, även om esteten inom mig gärna hade haft en ljusgrå elelr vit soffa.... men jag gilalr inte att tvätta så detta är suuuuper! KRAM

Vita huset 28 sa...

Hej va mysigt o träffas så många o umgås med fina saker :)

Jättefint vardagsrum. Vi har också varma o murriga färger. En brun fondvägg till 3 vita. O så en jääättestor soffa som är mörkgrå nästan svart o ne där går de inte o möblera om heller hahaha

ha en skön kväll
Kram Camilla

Vackra Vita Ting sa...

Ni har det jättemysig! Är oxå sugen på att ta in lite varmare färger i vårt vita vardagsrum:)
Kram på dig!
Paula