söndag 4 september 2011

På många vis...



Visst är det bra att man kan flytta runt på saker när man tröttnar, bara att flytta/ändra om så kan dom kännas som nya igen!
Härom dan kom jag på att min glaslykta kunde bli en glasklocka på ett litet silverfat! =)



Men den va oxå väldigt fin hängandes på min lampa ovanför matbordet!




Och det lilla fatet passade bra med en fattigmanssilverlykta på köksbänken!
Ibland blir man snurrig i bollen o hittar ingen bra plats alls åt sina fynd, knasigt! =)
Både glaslyktan o lilla fatet är loppisfynd för en 10:a styck!


Nu är vi klara med andra-skörden, 22 rundbalar är hemkörda o uppstaplade bakom lagårn!


Ha det fint!


Kram Liza


7 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag tror att vi alla har lite samma känsla då vi flyttar runt våra små detaljer i hemmet...Men det är väl ändå det roliga att pröva och hitta nya
platser för ens prylar..
Kraam
Sanne

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej snälla rara du:) Vad glad jag blir att du inte glömt bort mig under min bloggsvacka:) Guud så mycket jag har att läsa igen hos dig..kan vara mysigt att ha något skoj att läsa/titta på nu när hösten börjar smyga sig på:)

Önskar dig en skön söndagkväll
Stor kram Susanne

Anna Ekberg sa...

Så sant :) Ibland blir saker verkligen som nya på ett annat ställe :) och en härlig känsla infinner sig. När man ser sig om har man ju en hel del. Tror jag ska ändra om lite också ;) hihih Tack för inspirationen :)

Ha en fin kväll och skönt att skörden e klar :)
Kram
Anna

Vita huset 28 sa...

Hej ja visst är de bra att man kan variera saker fram o tillbaka :)
Den blev ju jättefin upp o ner på fatet.

Skönt med skörden också.
Kram Camilla

Det Vita Drömhuset sa...

Så smart med glaslyktan! Jättefin upp och ned på fatet. :)
Ja, det är vansinnigt kul att flutta runt saker och få det att kännas som nytt. Håller ju själv på med det för fullt just nu. :)

Kram Åse

Vita Falkens Lantliv sa...

Du är då påhittig:) Smart!

Du har något att hämta hos mig;)

Kram Susanne

Therese sa...

Hi hi ja visst är det roligt att flytta runt å använda på nya sätt!!! Ska bli skoj å se vad du köper från L and R när du har ditt party - för du visar väl?`KRAM!