fredag 20 februari 2015

Välkommen in...




Fick en förfrågan om att visa vår hall!
Visst kan jag göra det!! 
När man kliver in i vår hall möts man av två små dörrar som är inbyggda under trappen, här gömmer vi skor o jackor!
Byrån är toppen till alla Elviras små kläder, mössor o vantar!



Till höger innanför dörren står min loppisfyndade lilla träsoffa!




Och till vänster hatt o skohylla!



Sedan fortsätter hallen rakt fram i en smal  korridor längs trappen o ut i köket...
Här står min stora byrå som rymmer massa tröjor, halsdukar o väskor! 

Detta är alltså vår finhall, vi har även en vardagshall med plats för alla våra hemma-på-gården-kläder o stövlar mm! 

Om ni inte ser hela bilden kan ni klicka på den för att få upp en större bild! 

Idag fixar vi med städ o tvätt!
Ha en fin fredag!

Kram Liza









5 kommentarer:

bara anna sa...

Waow, så hemtrevligt! Jättefint.

Ha en skön helg!

Agneta sa...

Tack för att du delar med dig! ☺ Du/ni har sån harmoni, så hemtrevligt! 💖 Jag behöver verkligen inspiration och här får jag massor! ☺ Trevlig helg ☺

Anonym sa...

Hej! Vart kommer tapeten ifrån?

Emma sa...

Hej vart kommer hyllan ifrån som du har över soffan i hallen?

Liza sa...

Det är en gammal furuhylla jag fått av min mamma som jag målat om Emma!