lördag 21 februari 2015

Följetong.....




Jaa det här med mina möbler börjar bli en följetong eller kanske en såpa i 375 avsnitt....! 

Men nu har jag gjort det igen!!
Fyndat på Facebook-sidan....
Den här gången ett nätt litet vitrinskåp i furu!

Min R undrar om jag inte kan låta bli men nu är det faktiskt så att det dyker upp sånt som jag länge sökt o då MÅSTE man passa på!! =)

Min lilla vägg i köket är 80 cm bred o detta lilla skåp 77 brett o för 250:- kanske ni kan förstå att jag slog till....
Tur jag har en gäststuga att måla i.....

Och som grädde på moset hittade jag även den fina tavlan med sländan på loppisen för 40:- 

Trevlig kväll!

Kram Liza






4 kommentarer:

Unknown sa...

Oj vilket fint och nätt skåp du kommit över...och jaga förstår helt att du inte kunde låta bli att köpa det.
Nu väntar vi bara på att få se det färdiga resultatet...
Ha nu en skön kväll, här blir det mellomys med tjejerna då T jobbar natt denna helg.
Kramar Ing-Britt

20-talshuset sa...

Kul att fynda! Kommer bli hur snyggt som helst när du målat det!! Kram Anna

Agneta sa...

Men oj vilka fynd! Vad är det för fb-sida?

ELLINOR sa...

Vilka fynd du gör! Och tjusiga blir de efter några varv med penseln!

Kram Ellinor