söndag 8 februari 2015

I köket...





Hej på er! 

Det kliar alltid i mina inredningsfingrar när vi går mot våren! 
Nu blev det köket som fick lite nytt!

Har länge letat efter en ny lampa till köket.. Sedan vi köpte kökssoffan har jag känt att en mindre lampa skulle passa bättre o så ville jag ha nåt nytt som passar till mitt lantliga kök...

Hittade denna i plåt/zink o tyckte den blev jättefin! Lite ruffare o så matchar den mina zinkprylar! 

Annars är det inte så mycket nytt utan jag har mest plockat om på bord o bänkar..
Trä/glas/zink/metall är lite temat i köket just nu! 
Trivs verkligen i mitt kök!

Idag har vi varit o hämtat hem min möbel! Hittade äntligen vita pärlhyacinter så dom fick oxå följa med hem! 

Trevlig kväll! 

Kram Liza 



1 kommentar:

Unknown sa...

Du har verkligen varmt och fint i ditt kök, jag förstår att du trivs där. Jag är oxå sugen att byta ut min kökslampa...har ju samma som du hade tidigare :).
Vita pärlisar är bland den finaste vårblomman.
Ha de gott, kram Ing-Britt