onsdag 22 februari 2012

På plats...








Så där nu har fåtöljerna kommit någorlunda på plats!
Återstår lite smått o gott att piffa med men jag är jättenöjd!
Älskar färgen på dom!

Hallen är supersvår att möblera, här finns 4 dörrar, 1 altandörr, 2 fönster o trappuppgång i mitten!
Nu står fåtöljerna för altandörren men till sommaren då vi ska lägga golv där ute får vi väl flytta dom eller tom flytta ut dom där ute!
Perfekt med lite mer stolar om man blir många oxå, dom är inte särskilt tunga så man flyttar lätt ner dom till tex finrummet om man vill!

Ni kanske minns att jag fixade med ett bord hit oxå, det blev lite problem när jag äntligen fått av all fanér.. bordet sprack så jag ska försöka laga det innan jag kan börja måla....
Så länge för det lilla vita från Ikea duga!

Nu ska jag stöka en stund till, blev ju liksom omändring på allt möjligt o dammsugare + mopp framdraget mitt i inredandet så nu får jag ta o städa upp efter mig! =)


Ha en fin dag!


Kram Liza

18 kommentarer:

Sofi sa...

Å så fint det blev Liza!
Fotöljerna är ju så snygga. Kul att piffa lite hemma:)
Ha en bra dag. Kram Sofi

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint..:)
Ja det är perfekt med lite extra stolar, det kan man aldrig få för många av!

Kram Susanne

Ljuvligtvitt - lantlig inredning, ProMarker & två små gossar sa...

Det blev ju jätte bra! :)

Blev riktigt glad för din skull när jag läste förra inlägget att du fått tag på stolarna... förstår din lycka ;) Ibland har man sån tur..

Kram!!

Ljuvligtvitt - lantlig inredning, ProMarker & två små gossar sa...

Föressten? Har du något bra tips på hur man sköter murgrönor? :)

Mina får så lätt "spinn", har fått slänga sammanlagt 6 st murgrönor i höst. Såna där fina uppbundna.. Börjar kännas lite dyrt nu :P

Kram igen!

Vita huset 28 sa...

Hej de blev ju supersnyggt!
Alltid bra med olika sittgrupper här o där.

Ha en bra dag
Kram Camilla

Therese sa...

Det blev verkligen jätte fin!!!! KRAM

Villa Carl Larsson sa...

Supersnyggt. Gillar fåtöljerna, och liksom du färgen på dem. Det möblerade du bra :)

Kram Josefin

Huset på berget sa...

Det blev jätte fint. Förstår att det är lite knepigt att möblera med dörrar, fönster och trapp men du har gjort det jätte fint. Perfect att kunna ta med fotöljerna ut eller bara skjuta lite åt sidan om de är ivägen för dörren. När nu den tiden kommer?! Här är ruggväder idag.
Kram

Livet på landet sa...

Men så snyggt det blev, älskar korgstolar..har en men skulle vilja ha en till nu när vi ska inreda hallen över trappen!

Kram Helena

Unknown sa...

Vad fint det blev Liza och aldrig fel med extra stolar.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej vännen!

Så snyggt det blev och fåtöljerna är ju såå super fina!
Vilken tur du hade att dom fanns kvar:)

Kram Susanne

Malins Lantliv sa...

Hej Liza !
Vad fint det blev..får se imorgon...om ni är hemma imorgon ifall vi kommer förbi?

kram

Gammalt, nytt och allt däremellan sa...

Det blev verkligen jättefint!
Kram Sara

Källeboda lantliv sa...

Jättefina fåtöljer .. Dom gillar jag ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Vårt hem på landet sa...

Hej!
Så fint det blev! Stolarna är ju jättefina, menar du att de ska utgå? Det har jag helt missat! Jag som har velat ha dessa jättelänge!!

Kram, E

Mamma till 4 sa...

Så fint det blev, äääälskar stolarna, precis i min smak!!
Kramen ♥

Therese sa...

Tittar in och önskar din en fin helg, och måste än en gång säga att du får det så fint, så fint! Hann med en runda på stan för shopping i går, sprang runt som en galning då jag letade efter en liknande kruka/urna på fot som du har men utan framgång, dock en vit porslinsskärbräda på rea hittade jag, vilket jag är glad över. KRAM KRAM

, sa...

Fina kuddar!¨
Tror vi har likadana =)

Kram Anna Lena