onsdag 23 maj 2012

Sommarblommor!








Igår åkte jag o shoppade sommarblommor!
Fick med mig 4 kassar hem men hade kunnat köpt lika många till...!
Det räckte inte till alla krukor! =)

I verandan blev det korall-färgade blommor i år!
Det behövs en färgklick till vårt beige-vita hus o jag är riktigt förtjust i färgen korall!
Och så testar jag med Bacopa i urnorna i år, hade pelargoner där förra året men dom trivdes inte riktigt där...

Får visa fler blommor i ett annat inlägg, blir alldeles för många bilder i ett o samma så jag delar upp det lite!
Här skiner solen från en klarblå himmel!! =)


Ha en fin dag!


Kram Liza





2 kommentarer:

Helenas blogg sa...

längtar också efter att få plantera ut lite blommor, men här är det fortfarande kvar lite snö så jag vågar inte plantera ut än...jo dom är fina, och bra pris också=)

Therese sa...

Baccoap är en favvis hos mig, men jag som tänkt ha vita blommor i år blev sugen på mer färg då jag ser dian korallfärger... hm... nu fick jag beslutsångest ;-D KRAM