fredag 4 maj 2012

Gethus & Gräsklippare!








I tisdags gjorde jag en liten ritning på ett gethus o skickade med R till jobbet, han jobbar nämligen på ett sågverk!
I onsdags kom han hem med virket o vi satte igång o bygga direkt!
Samma kväll såg det ut så här!
Inte riktigt klart men nästan....
I helgen är det förhoppningsvis dags att hämta hem våra getflickor!!
(Ser ni M som är med o bygger oxå...?! =))

Och bästaste R har lagat vår åkgräsklippare!!
Så nu vet jag va jag ska göra i helgen......!
Har klippt en plätt nyss men har ju som sagt en ganska så stor trädgård så det är mycket till!


Har ju en del att blogga ikapp om så det blir många inlägg idag...! ;)
Ha det fint!


Kram Liza




3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!

Här har jag visst missat några inlägg idag.

Såå himla kul att ni nu ska få hem era efterlängtade getter. Ett fint hus kommer de få att söka skydd i vid ruskväder.

Håller tummarna för att ni även kommer få några små kycklingar som springer omkring.

Och du kommer bli riktigt fin med dina nya inköp. Skorna var helt i min stil. Linnen kan man inte få för mycket av till sommaren. Hjärtformen var såå söt, var har du köpt den?

Ha nu en skön fredagskväll, kram Ing-Britt

Unknown sa...

Men Liza nästa gång du ska till din bror kan du väl ta tid på dig så jag får bjuna på kaffe eller lunch, vore så kul att träffas :).
Ska nog kolla lågpris nästa gång jag är dit, går sällan in där.
Kram

Vita huset 28 sa...

Hej oj va många inlägg du får till idag :)

Kul o få hem rätt längd på virket direkt. Hahah klart man ska vara med när husse bygger :)

Gillar din shopping du visade, vart kommer skorna från?

Kram Camilla